Advertenties

Schade door landbouwvoertuig

Gestart door Rick Santbergen, 1 juli 2006, 16:29:54

Vorige topic - Volgende topic

Stefan

dat hij het er niet mee eens was is toch wat anders.
je had hem (partij B ws.) toch iig als schuldige moeten aanwijzen
***VERKOCHT***VERKOCHT***
Megane III 2.0TCe-180 Privilege (kleur Rouge Dyna)

Rick Santbergen

Kan het altijd alsnog invullen op schadeformulier, alleen dan verschilt zijn kopie(formulier eronder) van mijn orgineel.

Stefan

achteraf gaat het niet meer hoor
dan heb je verschil inderdaad Y
Als je rechtsbijstand hebt in je verzekering dan regelen zij de schade afhandeling
***VERKOCHT***VERKOCHT***
Megane III 2.0TCe-180 Privilege (kleur Rouge Dyna)

Rick Santbergen

Citaat van: Stefan op  1 juli 2006, 16:45:39
Citaat van: Wrecked op  1 juli 2006, 16:41:25
Hoe bedoel je als schuldige?
Als je het lees zie je dat hij de schuldige is. Maar zelf vond hij niet dat het zijn fout was.

je moet volgens mij altijd onderaan het formulier aangeven welke partij volgens jij de schuld draagt.. Y

Heb net schadeformulier erbij gepakt,
Wat jullie hier zeggen kan je op de achterkant naderhand invullen. Kan ik dus nog doen.

Rick Santbergen

Foto van de ergste schade:

Verder krassen of erger op:
- Voorbumper
- Spiegel
- Ruit (omdat spiegel ertegen sloeg)
- Deurportier
- Rondom voorband
- Achtervelg

GVR

Inderdaad gewoon de achterkant invullen,ruimte en mogelijkheid genoeg om er in te zetten dat de ander fout is. !-! Ook je vrienden als getuige invullen. Y Zoals eerder al vermeld,haal er altijd politie bij dan sta je net even sterker. Veel succes met de schade afhandeling.

RaymondTroost

de gene die schade rijdt! let goed op rijdt die is zker schuldig om dat jij stil stond! je heb 4 tegenn 1.. dus het komt wel goed.. tyfus boeren... ik heb er ook altijd dol mee.. en ik ga niet ver de berm in anders maakt dat krassen op me skirts :P

Rick Santbergen

Foto's gemaakt na het ongeluk: (niet op de weg waar het gebeurt is, want meneer reed in eerste instantie door)

Rick Santbergen

Er is daar aangekruist dat ik stil stond en dat hij op de weg voor tegemoetkomend verkeer reed. Met handtekeningen van beide eronder.

(moet ik ook voorrang verlenen aan een auto die zowel mijn als zijn wegbaan nodig heb?)

Rick Santbergen

Citaat van: rs50jochem op  2 juli 2006, 19:38:04
Ook voor voertuigen die beide rijbanen nodig hebben moet je plaats maken, enkel het grote voertuig moet ook zijn snelheid aanpassen..

Weet jij toevallig welk artikel in welke wet dit is? Heb erna gezocht maar kon hier niets over vinden. Volgens mij is het namelijk geen wet maar gewoon wat men van je verwacht op de weg.

GVR

Het staat ook nergens in de wet zo vermeld. :)

Rick Santbergen

Verzekeringen gaan volgens mij van de wet uit. (en al helemaal rechtsbijstand) of zie ik dat verkeerd?
Als hij mij op mijn rijbaan aanrijd is hij fout. (voor als hij beweerd dat ik niet stil stond)

yamf

Zoals jij alles verteld is hij gewoon schuldig hoor! dus.. ik zou me niet
al te veel zorgen maken erover! hij heeft je auto beschadigd en moet
gewoon de schade betalen!  Y

GVR

Hij moet ook rekening houden met zijn breedte.

yamf

Klopt, het maakt niet uit of hij groot en breed is.. hij moet ten alle tijden uitkijken en
geen schade maken! hij is gewoon de L*L ! Y

EhPortal 1.39.5 © 2024, WebDev