Advertenties


Spuiten evo spoiler

Gestart door EyesOnly, 1 juli 2006, 12:14:27

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 2 gasten bekijken dit topic.

EyesOnly

Hey even een vraagje; hoe zien jullie evo spoilers eruit? Mooi glad aan de bovenkant?

Mijn spuiter zegt namelijk dat hij die 'polyester rommel' niet goed kan spuiten. Hij wil er geen enkele garantie op geven.
Hij heeft een poging gewaagd maar de bovenkant is totaal niet glad.

Hoe is dit bij jullie gedaan?

peterachterop

wat voor spuiter is dat?
vaak leggen ze poly delen eerst een paar keer mee in de droogkamers zodat al het lucht eruit is ofzo.
daarna moet het te spuiten zijn.


Michel Cijs

de mijne was ook totaal niet mooi uit de mal gekomen

dit is toen netjes strak gemaakt, kostte destijds wel wat maar de spoiler is nu nog steeds wel netjes........

peterachterop

de mijne heeft op 1 zijkant wat lichte schade (kat die snachts op de auto heeft gezeten en eraf is gegleden, 4 lichte groefjes in de spoiler).

komende winter wordt er van alles veranderd aan de coupe dan wordt ie gelijk weer netjes gezet (welke kleur is even afwachten) !-!

Maarten v E

ik heb er laatst ook eentje gekocht, maar de spuiter zei dat hij er ook niet veel mee kon. hij heeft me gevraagd om hem zelf strak te maken, plamuren, schuren, spuitplamuur en schuren en dan zou hij hem wel afwerken en spuiten.

Dat was het risico van een goedkopere evo spoiler zei hij...
maar ja het spuiten zou me dan 150 euro kosten incl erop zetten

gr
Maarten

EyesOnly

Wat noem je een goedkope spoiler? Die van mij was ruim €200 en komt bij RB vandaan.

powerkiter

volgensmij is het bij alle spoilers haast het zelfde. mijn evo spoiler (die ook nog bij de spuiter licht) was ook bagger om te spuiten.. hij moest hem ook weer helemaal opnieuw schuren en plamuren... behalfe bijn dak spoiler
(net zo1 als jan) die ziet er na 1 keer spuiten helemaal punt gaaf uit :)

vdwaldennis

ben benieuwd hoe de mijne wordt. Ik heb zojuist ook een evo spoiler bij Bart opgehaald. Binnenkort laat ik deze spuiten.

EyesOnly

Als hij gespoten is en er goed uitziet gaat het geen probleem worden

Meganez

Goed alle oneffenheden opvullen met polyester plamuur en vervolgens schuren..    Heeel veel schuren, misschien nog wat plamuren en dan weer schuren. Als de spuiter er nu een juiste primer op spuit kan het echt wel mooi gespoten worden.

Fungoid

De spuiter heeft bij mij eerst '' het maanlandschap :D'''opgevult ... is heel erg mooi geworden.

lúk

ik ben vandaag oppad geweest langs spuitbedrijfen.voor het spuiten van mijn evo kofferbak spoiler en hoge dakraam spoiler.goedkoopste was 250 euro voor allebei ik denk dat dit mooi prijsje is  :) maar als je wat beters en goedkopers weet hoor ik het graag omgeving zwolle !-! nu begon hij over of het hard of zacht polyester was.en dat ze het eerst moeten schuuren dat was mij ook wel duidelek. maar dan met plamuur behandelen om de lucht er uit te halen.wie weet hier meer van ???

Dirc

vraag die van alex eens.....

KevinL

Vind het nog aardig aan de prijs opzich hier in den helder heb ik 3,5 maand terug mn evo en hoge dakspoiler laten spuiten voor 150 euro en andere spuitbedrijven waren vaak nog goedkoper dan 250 euro.
Zou als ik jou was nog wat rondbellen had de mijne overigens wel spuitklaar aangeleverd.

Rmc_Jelluh

evt vragen wat het kost om t elaten spuiten zonder bonnetje..  wil nog wel eens wat schelen garantie heb je eigenlijk toch nieh
het ligt dan toch aan het materiaal als er iets mis gaat..
vind 250 ook aan de hoge kant..

EhPortal 1.39.5 © 2024, WebDev