Advertenties


Montage roadbox fase 1

Gestart door carlos, 29 juni 2006, 09:32:25

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 3 gasten bekijken dit topic.

carlos

Hoe eenvoudig/moeilijk/tijdsintensief is de montage van een roadbox in een fase 1 ? Of belangrijker: kan ik hem tijdelijk kwijt bovenop de achterbank voor vervoer ? Ik heb namelijk een roadboxje gekocht in Duitsland en wil die graag in de cabrio zelf meenemen naar NL.. Dus OF ik monteer hem ter plekke (wat doe ik dan met de achterbank ?) OF ik leg hem tijdelijk half op z'n plek met de achterbank er nog in.. What to do ?

Niels Nederlof

achterbank thuis even demonteren. Zijn maar 4 boutjes. Dan de bank lekker thuis laten liggen en op naar duitsland.  !-!
" die richtig gute Autofahrer haben die Fliegen auf den Seitenscheiben" Walter Rörhl

Timo Zuiderduin

Jep, inderdaad even de achterbank eruit halen!!

de boutjes zitten aan de voorzijde onderaan de zitting en er zitten er 2 als je de kap open doet waaronder je dak wegvalt.
je moet ook even de gordels losklikken, als je de gordel volgt naar onderen voel je zo'n bevestigingspunt (standaard gordelding, kweenie hoe dat heet) zitten, ff indrukken en je gordel hangt los en die kan je dan zo door de gaten in de bank eruit trekken.

fluitje van een cent!
tegenwoordig heb ik binnen 5 minuten mijn bank eruit en de roadbox geplaatst.

carlos

Bedankt voor de tips !  !-!
En dacht dat het ingrijpender was, 5 minuten klinkt te doen..

EbOoZ

Eerste keer zal het misschien 10 minuten wezen ;)

In ieder geval succes !-!

Yskonyn

Ok.. Wat is een roadbox? :D
*duikt weg*

Timo Zuiderduin

is een soort kist die je in de Cabrio kan zetten in plaats van de achterbank.
je maakt dan van een 4 zitter een roadster.

Yskonyn

Das egoistisch... :P :D
Het is gewoon een ego-box dus.

jaap

Wie weet hoe de roadbox electrisch aangesloten moet wo0rden. Ergens moet een stekker zitten. Mijn roadbox heeft een vrij lange kabel van ca. 1,25 m1, met twee x een stekker. Een halvewege en een aan het eind. Waar zijn deze voor en waarm oeten ze aangesloten worden.????

Timo Zuiderduin

stekker zit in het mideen achter die metalen plaat waar je je bank aan bevestigd.
zeg maar onder je afdekkap bij het bevestigingspunt.

kan zijn dat er een rubber dop overheen zit.

Niels Mensink

en het idd voor het aansturen van je Centrale vergrendeling...

Timo Zuiderduin

toch ook voor het lampje in je roadbox?

die heb ik er niet inzitten maar ik heb een 2e stekkeraansluiting (op ongeveer de helft van het draad) en voor zover ik weet kan je daar een lampje op aansluiten. of misschien hoort die er eigenlijk wel in te zitten maar heb ik die gewoon niet gekregen.

gerard29

hallo wie kan mij vertellen hoe ik de achterbank van een renault megane er uit kan haalen!!!

Patricklauw


Timo Zuiderduin

is heel simpel bij de cabrio  Y

kap open waar hetr dak onder komt, daarin zie je 2 bouten, draai daar de moeren vanaf en de rug is los.

aan de voorzijde van de zitting vind je ook 2 bouten, draai die eruit en ook de zitting is los.

fluitje van een cent!

EhPortal 1.39.5 © 2024, WebDev