Advertenties


Start probleem

Gestart door Jaxx, 24 juni 2006, 12:19:28

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Jaxx

Ik heb een probleem met mijn coupe 1.6 (1997), hoop dat jullie kunnen helpen.
Het slangetje naar de mapsensor moet vervangen worden dat weet ik al (met dank aan dit forum).
Alleen ik zit nog op een telefoontje van de garage te wachten totdat die binnen is. Tijdelijk zit er nu even wat tape omheen om het scheurtje af te dichten (dit gaat al een tijdje goed).

Nou wilde ik gisterochtend wegrijden, maar wilde de auto opeens niet starten (uiteindelijk het openbaar vervoer maar genomen  >:( )
's Avonds nog een keer geprobeerd en tot twee keer toe starte de auto gewoon (ben niet weggereden). Nou wilde ik vanochtend weer wegrijden en nou start hij weer niet.

Als ik de sleutel omdraai gaan de toeren omhoog en meteen weer naar beneden. Maar als ik de sleutel vasthou dan blijft hij wel draaien, maar laat ik deze los of geef ik gas bij.... dan slaat hij weer af.

Heeft dit ook te maken met de mapsensor of is er iets anders aan de hand.

thanx

Roy

zo als het klinkt zal het slangetje (met tape) toch wat lekker waardoor ie afslaat...! (je kan hem ook gewoon vervangen door een andere slangetje is eigelijk niks speciaals...!!! )

groetjes roy

Jaxx

Probleem opgelost  :)
Auto naar de dealer gesleept, ze hebben het smoorklephuis gereinigd, en hij doet het weer !!!
btw het slangetje is ook meteen vervangen roy.

Roy


EhPortal 1.39.5 © 2024, WebDev