Advertenties


volgende auto dillemma

Gestart door Timo Zuiderduin, 23 juni 2006, 15:42:26

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 2 gasten bekijken dit topic.

LVD

Dat is voor mij de reden om er ook niet al teveel geld in te steken.. Alle extra dingen, blijven extra's, en al verbouw je m voor 10.000 euro, dat wordt ie nooit meer waard.. Emotionele waarde is dan vaak vele malen hoger dan de economische waarde.. Het is nu eenmaal een feit, alles wat je er zelf aan verbouwt, krijg je er never voor terug..
heb zelf ook lang zitten twijfelen of ik mn auto moest houden of iets anders.. wilde graag een Alfa GTV, maar ik blijf voorlopig ook gewoon mn megane rijden, en volgende week worden de krassen bijgewerkt, spoiler erop gezet, dan vindt ik het wel prima.. Dan ff doorsparen, dan komt er een Porsche 968 Y

blaah

#61
ik heb gister de knop doorgehakt heb eindelijk een bmw 320d touring exe uit 2003 aangeschaft kon alleen geen afscheid nemen van me megane uit 99 :( dus die blijft mooi aangezien dat op lpg is gebruik ik hem alleen voor woon-werk verkeer

ik heb ook voor een alfa gvt gekeken, maar hij-is-wel-mooi maar ben al van kleins afaan, al bmw liefhebber!
het is een heel verschil tussen die megane en die bmw, aangezien die bmw full options is, en omringd door 6 airbags is het standaard al een dikke auto, waarbij niks meer hoeft te gebeuren, _o_

--

even wijzigen megane gaat er toch uit aangezien kosten plaatje is het niet mogenlijk dus geen en en, maar of of  N

Paul

#62
Citaat van: LVD op 20 juli 2006, 21:02:29
Dan ff doorsparen, dan komt er een Porsche 968 Y
N je hebt een typfout gemaakt, het moet 911 zijn !-! :D
Geintje o-)

je zei destijds dat je nog een vermogensgrafiek online zou zetten van je 16v zonder kat, ben er nml wel benieuwd naar Y
Laguna 3 estate GT 180 dCi

Clio 3 1.616v Initiale

LVD

#63
968 is een van de mooiste auto's die er is  Y :q

Ik ben dat helemaal vergeten.. zal ze direct wel ff online zetten..

Excuses voor het ongemak 8)7

hier staan de vergelijkingen:

http://www.vandiepenracing.com/renault

Paul

Dat is mooi !-!
Tijdje geleden een 968 cs (clubsport)op de brug gehad en dat was wel een leuke auto
Laguna 3 estate GT 180 dCi

Clio 3 1.616v Initiale

LVD

oeh oeh oeh oeh :9~
Die is gaaf!

Het mooiste is nog de 968 Turbo S.. Helaas niet te betalen.. zijn er 14 van gemaakt, staat er 1 in duitsland voor 80.000 euro te koop.... :x

Timo Zuiderduin

Het begint steeds duidelijker te worden wat de volgende wagen wordt.

Grote kanshebber is de:

Renault Clio RS!!!

Qua styling niet de meest bijzondere auto maar het vermogen daarentegen,.... 170 pk  :9~
het is een wagen waar Annechien ook lekker makkelijk mee wegrijdt, niet al teveel opvalt en geweldig is om mee te rijden.

We zijn laatst al bij een hele mooie wezen kijken (zilver met nog geen 50.000 op de teller) en die beviel ons heel erg goed, proefritje is ook zeer goed bevallen.

waarschijnlijk hakken we van de week de knoop door!!

Stefan

niet verkeerd N

Kan je altijd nog opleuken zo'n clio als je toch weer kriebels krijgt... Y
***VERKOCHT***VERKOCHT***
Megane III 2.0TCe-180 Privilege (kleur Rouge Dyna)

Timo Zuiderduin

enige waar ik op dit moment aan denk zijn velgjes!

en de elia V6-achterbumper en bijbehorende uitlaat vind ik wel heel dik staan op die bakkies

Stefan

***VERKOCHT***VERKOCHT***
Megane III 2.0TCe-180 Privilege (kleur Rouge Dyna)

EbOoZ

Hahaha en dit, en dat, en dat :D

Maarum... dat zou een nette auto zijn Timo !-!

Timo Zuiderduin

Knoop is doorgehakt  Y

Vandaag hebben we de krabbel onder het contract gezet.

vanaf 16 September zijn wij de gelukkige eigenaren van:




Deze Clio RS.

nog geen 50.000 kilometer op de teller en alles zit erop en eraan.
leer/alcantara kuipstoeltjes, climate control, cruise control, Xenon koplampies etc. etc.
en het belangrijkste,....

172PK en een gewicht van 1010 Kilo,.. die combi zorgt dat het een supersnel bakkie is die in 7,2 sec. de 100 raakt op de teller  :9~ :9~


klein nadeel,... we moeten afscheid nemen van de Megane, ondanks dat we blij zijn met de nieuwe wagen gaat het wel ff pijn doen als we het laatste ritje in de Megane gereden hebben.

Meganepower

Schitterend wagentje Timo !-!
Wat een K*tsite he partyflock,al die fijne reacties N

Stefan

***VERKOCHT***VERKOCHT***
Megane III 2.0TCe-180 Privilege (kleur Rouge Dyna)

Timo Zuiderduin

Thanks  ;)

@Rene,. inderdaad wat een schijtsite is dat. probeer je gewoon iets te verkopen en dan krijg je dat soort bullshit over je heen.
ik ben er klaar mee en heb de moderators een berichtje gestuurd om het topic te sluiten/verwijderen.

EhPortal 1.39.5 © 2024, WebDev