Advertenties


zwaarder geluid

Gestart door vdwaldennis, 15 juni 2006, 20:09:20

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 4 gasten bekijken dit topic.

vdwaldennis

kan dit, of moet het echt een enkele pijp zijn?
IS niet duur namelijk



2x75mm RVS DTM uitlaat flame tip van € 150 voor €75,00


Deze high performance einddemper is gemaakt van RVS en is passend te maken voor iedere auto.


Afmetingen:
Lengte: 54 cm
Diameter eindstuk: 7,5 cm
Diameter inlaat: 63mm


Timo Zuiderduin

nee hoor, kan gewoon!
je bumper moet waarscijnlijk wel iets aangepast worden en het moet op je oude eindpijp vastgelast worden.

maar verder geen probleem  !-!

vdwaldennis

is dit wat



Deze RACELAND einddemper is gemaakt van RVS en is passend te maken voor iedere auto.

Afmetingen:
Lengte: 425mm
Diameter eindstuk: 102mm
Lengte eindstuk: 70mm
Diameter inlaat: 6cm


Kenny Mattheus

Zo eentje heb ik er anderhalf jaartje onder gehad. Geeft een lekker donkere brom tot +/- 3000 toeren, daarna gaat hij meer race achtig en komt de openluchtfilter meer tot zijn recht. Is er wel makkelijk onder te maken.
GoD WHaS HoRNy WheN He CreaTeD My CaR , THaT'S WHy BiTCHeS LoVe HeR

Nick Mattheus

en nu heb ik deze van mijn broertje (hier boven) overgenomen Y :D

even zien wat dit gaat worden :q
Megane I Phase II Cabrio, met een verlaging van om en bij de 12Cm is goed voor een bodemspeling tussen het asfalt en de bodemplaat van 3.5Cm

Renault Megane I Phase II cabrio - Volkswagen Golf mk2 - Toyota Landcruiser 120

vdwaldennis

Ik heb de RACELAND einddemper met regelbare sound hierboven besteld.
Ben benieuwd, hoop op het beste natuurlijk.

Greencabrio

dan heb ik even een vraagje? Als je nou een L+R uitlaat hebt? en je vervangt je dempers door 2 van deze hierboven? Wordt het dan een hels kabaal?

vdwaldennis

 Y ik denk zelf van wel
NIet met zekerheid

wouter arnouts

kijk wat vind je kabaal ik heb een holle pijp en vind het een mooi geluid en in de auto hoor je er vrij weinig van qua geluid (vind ik dan) grtz

Greencabrio

Nee maar wat ik bedoel is als je 2 van die dempers hebt ipv 1 is het dan dubbel zo hard qua volume?

wouter arnouts

uhm lijkt mij niet want er komt dezelfde lucht uit maar dan door 2 dempers maar weet het verder ook niet

vdwaldennis

dat zou ook heel goed kunnen, daar zit wat in.
Of hetzelfde geluid, of minder inderdaad aangezien er even veel lucht als eerder door heen gaat, maar nu verdeeld over twee einddempers.

wouter arnouts

kijk dat probeerde ik uit te leggen  :)

EyesOnly

Ik heb een laser dempertje en ben goed tevreden over het IETS zwaardere geluid dan standaard.
Je moet het ook niet te gek gaan maken. Zo'n rally geluid uit een megane is gewoon lachwekkend, helemaal als het een 1.6 is.

jordi538

Je moet gewoon een X Type demper laten monteren 79 euro ps.  inc montage ongeveer 159 euro!!


gr Jordi

EhPortal 1.39.5 © 2024, WebDev