Advertenties


remus uitlaat

Gestart door bug1973, 10 juni 2006, 11:47:39

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 3 gasten bekijken dit topic.

bug1973

Heb in okkazie een remus uitlaat te koop zien staan voor een megane coupé phase 1. Ik rijd met een megane cabrio phase 1. Weet dat dat niet past, maar is dit gemakkelijk aan te passen?


wouter arnouts

volgens mij is alles aan te passen als je maar ff handig bent met een las apparaat   !-!

bug1973

Voor deze uitlaat vragen ze 150€, is dit teveel of niet?
En moet ik dit door een garage laten aanpassen, kost dit veel?

wouter arnouts

ligt eraan hoe oud de uitlaat is anders zou ik voor dat geld een andere halen (ben niet zo weg van remus) en bij een garage aan laten passen kan duur zijn maar dat zou je na moeten vragen  !-!

bug1973

Maar hoe verschilt een uitlaat van een phase 1 en die van een cabrio. Is die van een cabrio gewoon langer of zitten daar ook andere bochten in. Want als dat gewoon een beetje langer moet gemaakt worden met een rechte buis, is dat niet veel werk e.

Joost-cabrio

de uitlaat van een cabrio is na de 2 bochten langer.
dus het is te doen, maar voor dat geld??
dan zou ik eerder 100 euro erbij doen en een andere voor de cabrio zoeken  8)

RuuP

@rs50jochem:
Klopt, ik heb precies dezelfde uitlaat eronder hangen en klinkt vrij (iets te) bescheiden. Maar de prijs is wel ok, want ik heb hem 2 jaar geleden voor € 300,- gekocht, dus 150 valt dan wel mee.

En qua geluid, het ligt er net aan wat je wilt. Op de snelweg kun je die monotone brom ook wel eens zat worden en daar heb je bij deze uitlaat geen last van. Alleen mooi geluid bij volgas.

Hans B

een remus uitlaat eronder en dan de tussendemper er tussenuit klinkt ook best goed  ;)

RuuP

Middendemper is ertussenuit en ook nog een Green sportfilter geplaatst, maar vind het geluid tegenvallen.

bug1973

Maar dat vindt ik wel goed, want hou niet van een zwaar geluid. Zou het meer willen voor een sportief uitzicht. Schijnt dat de bochten identiek zijn, dus moet je hem juist verlengen zij hij me en de haken achteruit zetten.
Hoeveel denken jullie dat dit zou kosten om te laten doen. Zijn vraagprijs is nu 120€
En heeft er soms iemand een foto van zo een uitlaat onder een megane cabrio. Liefst een foto van uitlaat met orginele achterbumper.
bedankt

Joost-cabrio

ik weet niet waar je vandaan moet komen maar evt voor een klein bedrag las ik jou er een stuk tussen en maak ik hem pas voor je cabrio.
evt intresse pm maar.

mvg joost

bug1973

Sorry, kan geen pm sturen.

Vanwaar ben je juist, want ik ben van België (Brussel). Als dat niet te ver rijden is wil ik dat wel doen.
al zeker bedankt voor de hulp!

EhPortal 1.39.5 © 2024, WebDev