Advertenties


voeding xbox 360

Gestart door Kenny Mattheus, 30 mei 2006, 13:39:50

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 4 gasten bekijken dit topic.

Wodcameel

en wat erik zegt is niet egt waar want zowel de ps1 als de ps2 hebben bijde na latere realeses(of hoe je ht ook schrijft)beter verkocht en sony is nogsteeds de marktleider

EyesOnly

#16
We hebben het hier niet over consoles maar over de nieuwe dvd standaard.
Even beter lezen :D

Daar even los van denk ik niet dat de ps3 beter gaat verkopen dan de 360.
Vooral door de nieuwe plannen van MS op het gebied van Live.
Ze gaan Windows vista en xbox live op elkaar afstemmen zodat gamers op de 360 tegen PC gamers kunnen gaan spelen.
Bij shooters is dat natuurlijk geen optie maar voor race games etc is het wel leuk.

EyesOnly

Aye sir!

...de voeding van de 360 is veel mooier dan die van de PS3 :-X

Hoe groot is zo'n voeding voor in de auto, met andere woorden waar plaats je zo'n ding?

Kenny Mattheus

Ik plaats ze onder de roadboxkap, daar ik de structuur eronder zelf gemaakt heb  ;)
Maar denk dat je ze in een coupé best misschien bij in de koffer verwerkt ofzo, hangt een beetje af van de plaats waar je xbox komt.
plaats je de xbox in de koffer, dan kan je de voeding hier het best mee plaatsen. Is een omvormer die je bijkoopt, heb er nu eentje van 300watt, maar deze is een speciale, daar mijn pc hier ook mee moet kunnen op draaien. Deze omvormer heeft toch een afmeting van 20cm breed, op 20 cm lang en is toch 7cm hoog. Niet een van de kleinste, maar er moet al wat ophangen vooraleer je deze plat trekt  ;)
GoD WHaS HoRNy WheN He CreaTeD My CaR , THaT'S WHy BiTCHeS LoVe HeR

EyesOnly

Helaas zit mijn koffer al vol met versterkers etc...
De xbox wil ik eigenlijk combineren met een MCE pc maar ik heb er geen ruimte voor :)

EyesOnly

Wat ik me nou net bedenk;
Passagiers kunnen tijdens het rijden niet spelen met de 360 omdat dat ding totaal niet mag bewegen als er een game in zit!

xforce

je kan er eenvoudig weg een fatsoenlijke dvd-lezer in zetten waar je wel lichtjes mee  kan schudden,
het kost wat kennis om de nieuwe drive naar een xbox drive te flashen met een juiste code,
en je moet de stroomvoorziening via een bepaalde plug omzetten.
Al met al is het me gelukt. Alleen nu moet ie ook nog de auto in

Edgar

Als je de xbox permanent in de auto plaatst heb je helemaal geen omvormer nodig de xbox (net als de ps2) werkt op 12 volt.... Net als je auto dus. Zwaardere accu plaatsen xbox open schroeven omvormer van de xbox eruit trekken draadjes doorlussen en een aparte 12V aansluiting uit de achterkant van je xbox laten komen. Et Voila het werkt zonder omvormer net als de PS2 van een vriend van mij. Ik heb de mijne niet gedaan omdat ik hem ook nog wel in huis wil gebruiken...

EyesOnly

Helaas!
De xbox werkt niet enkel en alleen op 12V. De voedingsconnector van de adapter heeft uit mijn hoofd 10 aders die naar de xbox lopen. Hou even in gedachte dat de xbox 360 eigenlijk gewoon een complete PC is er geen simpele console zoals de ps2. Zeker niet doen dus!
Trouwens, de garantie kun je wel vergeten als je begint te schroeven. Goedkoop zijn ze ook niet :D

EyesOnly

Ja precies, 12 5 en 3.3 volt
Als jij zonder adapter 12V op alle lijnen gaat zetten gaat het hopeloos fout!

xforce

#25
voor de liefhebber,
de voeding van de xbox bestaat uit 10 onderdelen

1 Ground
2 Ground
3 Ground
4 +12 Volt
5 +12 Volt
6 +12 Volt
7 Power enable
8 +5 Volt voor standby
9 Shield
10 Shield

veel succes :)

P.S. Voor de knutselaars onder ons..
http://www.xboxhacker.net/files/Xbox 360 H&C V1_4.pdf

EyesOnly

Een kenner zo te zien ;)

EyesOnly

Dan komt er nog wel bij dat de 360 altijd op standby staat.

Greencabrio

Draadje trekken van je accu af?

Nick Mattheus

Effe een vraagie daarover

moet je hier geen rekening houden met de schomeling van de voltages?? :?

want als je bij mij en mijn broertje de muziek open zet gaat het voltage peil soms wel een wat achteruit :q

greetz
Megane I Phase II Cabrio, met een verlaging van om en bij de 12Cm is goed voor een bodemspeling tussen het asfalt en de bodemplaat van 3.5Cm

Renault Megane I Phase II cabrio - Volkswagen Golf mk2 - Toyota Landcruiser 120

EhPortal 1.39.5 © 2024, WebDev