Advertenties


Lekkage

Gestart door RuuP, 30 mei 2006, 08:35:24

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 2 gasten bekijken dit topic.

RuuP

Ik heb sinds een week na elke goede regenbui een behoorlijke plas water liggen achter de passagiersstoel. Ik heb geen idee waar het vandaan komt want ik zie nergens anders een natte plek. Ik dep het droog met een spons en leg er daarna kranten overheen, maar na een volgende bui ligt de plas er vrolijk weer. Ik heb natuurlijk geen zin om passagiers tot hun enkels in het water te laten zitten of te vragen of ze hun kaplaarzen mee willen nemen.

Mijn vraag is of jullie dat ook wel eens hebben gehad en waar dit toen aan lag. 

rik

kep het ook eens gehad. Bleek dat het afvoerkanaaltje naast de accu dichtzat met wat bladeren e.d. Het regenwater wat via de ruit door de paraffaanplaat loopt kon dus niet meer weg. Gevolg was dat het de auto in liep.
Misschien dat dit voor jou ook geldt. Het kanaal, als je voor de auto staat, zit aan de linkerkant. Deze mondt uit in de wielkast. Ff doorprikken met een stevige draad kan al helpen.

Succes  !-!


Paul

Kijk ook de accubak eens na, die roest soms door
Laguna 3 estate GT 180 dCi

Clio 3 1.616v Initiale

ForeverYoung

raamrubbers die water doorlaten misschien?

is me na het auto wassen al eens opgevallen, zowel bij m'n vorige auto een R19 als bij de huidige mégane, dat het linker achterraampje van binnen wat druppeltjes had zitten...

bij de megane was het simpel, raam stond op een heel klein kiertje, niet goed dichtgedraaid. :D
bij de 19 heb ik er nooit wat aan kunnen doen, heb het idee dat die openklapruitjes niet zo goed van kwaliteit zijn als een echte zijruit. (bij deze auto heb ik dus echte achterruiten aangezien het een 5deurs is en geen coupé, mijn 3 deurs 19 had openklapruitjes)

Patrick

Bij mijn vorige auto (megane coupe),
was de accubak doorgeroest.

RuuP

Bedankt mensen, ik ga ze allemaal meteen nalopen. Wanneer er meer ideeën zijn hoor ik ze graag.

RaymondTroost

via de antenne.. Als jij of bv de vorige eigenaar welles is ze antenne niet naar benden heef tgedaan door de carwash.. dan kan die breken of meebuigen, dit komt niet ten goede van het rubber:P

heb het zelf ook een x gehad, antenne was niet gebroken.. en hij lekt ook niet.. maar het kan wel!

EhPortal 1.39.5 © 2024, WebDev