Advertenties


Trillen Coupe fase 2

Gestart door jordi538, 23 mei 2006, 16:05:16

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 2 gasten bekijken dit topic.

jordi538

Hai,

Heb een Coupe fase 2 1.6 16v gekocht uit 2001.

Ik heb nogal last van de auto die veel trilt... dit is continu en niet totdat de motor warm is.. dit is trouwens alleen als ik stilsta

Ik heb van iemand gehoord dat dit een kwaaltje is van Renault klopt dit en wie weet of dit te repareren is en wat het is?


groeten Jordi

ForeverYoung

loopt ie niet gewoon wat te laag stationair?
ik heb er zelf geen last van, maar m'n pa z'n Peugeot 406 loopt de laatste tijd ook te laag stationair, met bijbehorend een beetje trillen, slaat op een gegeven moment ook gewoon af.

jordi538

Nee kwa toeren is het wel prima.... er is vast wel iemand die dit weet of zelf heeft....  Y

remco vrind

hallo iedereen ik heb ook een 1.6 16 v uit 2000 en heb het zelfde probleem al een jaar maar hij is naar 2 renault dealers geweest en nog niet verholpen er zijn verschillende handelingen verricht maar nix helpt.. injectoren zijn gedaan bogie's stappen moter nagekeken motersteun vernieuwt..... can somebody help me....??

bennievandooren

Er zit achter het motorblok een rubber wat de overgebleven schokken opvangt en die was bij mij versleten! Nu heeft m'n monteur deze verstevigd (kan m ook vernieuwen) en hij schokt helemaal niet meer!

Succes!

beunenco

heb v/d week ook een 1.6 16V gekocht uit 2000.(megane cabrio)
Voel de motor bij stationair gewoon door je lichaam trillen.
Bij gas geven gaat de versnellingspook zelfs van voor naar achteren en gas los van achteren weer naar voren.
Motor hangt links en rechts op 2 ophangrubbers waar de motor bij mij op beweegt.
De beweging wordt opgevangen door de stang aan de achterkant,onderkant v/d motor.
Deze is bij mij versleten en is nu besteld.Ga eerst dat proberen en als trilling nog niet weg is ,dan ook de 2 andere rubbers vervangen,dan zijn ze te slap geworden en ligt je motor als het ware in een hoop strond.Hoop dat hij morgen binnen is want dit rijdt heel vervelend.Ik laat weten of dit het was !!!!

EhPortal 1.39.5 © 2024, WebDev