Advertenties


km standen..

Gestart door blaah, 18 mei 2006, 17:29:18

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 2 gasten bekijken dit topic.

blaah

wilde ff weten wat een normaal km stand is van een benzine auto de een zegt dat 150d veel is als je auto bv: uit 98/99/00 komt de ander zegt dat het vrij weinig is als ik op sommige sites kijk zie ik auto van 98/99/00 en dr staat nog geen 120op ligt dat nu aan mijn of rijden die auto geen km's

berry_p

63500 uit 99
Ik rijd dagelijks maar een paar km voor het werk, en zo nu en dan eens naar een show.
Veel verder komt ie niet.

nou zal 63.000 wel weinig zijn, maar 150.000 vind ik persoonlijk wel veel.

Kj

Volgens mij is een aantal gereden kilometers per jaar van 20.000 redelijk gemiddeld. Dus een auto uit 1998/99 komt dan al gauw op 120.000 tot 140.000 km. Mijn auto is van 2001, komt uit de lease. Die heeft nu 170.000 km gereden en gaat als een speer.

Tsja, wat is veel....

Groeten,
Keesjan

blaah

ik heb er 149d op de teller maar ik vind het persoonlijk niet veel enja net wat jij al zei wat is veel ik denk alle lpg autos redelijk veel km's op de tellers hebben denk maar aan 130/145d en 63d idd niet veel maar ik denk dat er net zoveel kapot kan gaan als je met veel km's op de klok hebt als een auto stil staat lijd het meer als hij elkedag word gebruikt

hansel

De mijne komt uit 1996 en er staat nu 123000 op   ;)
Heb hem alleen nodig op en neer naar het werk en voor de hobby  


lúk

#5
ik heb 1 uit 2002 was 1 lease auto er stond 94000 km op de klok toen ik hem kocht. !-!
nu  95100 :D ik heb hem ook voor de hobby. !-!

Erik22

die van mij komt uit 1996 en er staat 140.000 km op ongeveer

blaah

nou eigenlijk de reden van deze topic is dat ik veel meganes zag met lage km's ( rond de 110/130 en rond die standen betaal je 7/8000euro voor vandaar

berry_p

je mag de mijne wel kopen voor 7000  ;)

Niels Mensink

Heb mijn coupe vorige maand geleden ingeruild op een cabrio, beide zijn uit 1999 en hadden resp. 79.000 en 82.000 gelopen. dus hoeft niet gek te zijn hoor zo weinig km's.
Ik heb altijd geleerd om een auto 2ehands te kopen met minder dan 100.000 op de teller. Na 100.000km gaan auto's altijd meer slijten heb ik gehoord.
En dat de auto's goedkoper zijn als ze veel km's hebben is niet gek he! Dat is juist vanwege de km's
Bij twee ton zijn ze meestal ver op! Uiteindelijke kun je beter eentje met 60.000kopen (en NAP offcourse om het aan te tonen) en als je dan 20.000 op een jaar zou rijden kun je er in ieder geval nog dik 6 jaar mee rijden zonder veel te veel problemen!

NIels

blaah

tjee  100.000km gaan auto's altijd meer slijten heb ik gehoord. << dat is dus onzin benzine auto kan makkelijk 2/2.5ton lopen zonder vele kosten het is maar net hoe ga je dr mee om als hij zijn beurten krijgt en geen 190/km/h mee gaat rijden ( wat hij toch niet haalt) is er niks aan de had wat dacht je van diesel die kunnen met gemak 3ton halen  weinig km op de tellen is leuk de meeste denken dan ook dat er niks kapot kan gaan maar stel ik heb een auto met 50d op de teller ik rag die auto helemaal af en verkoop hem weer en zeg dr bij dat ik die auto netjes heb behandeld en jij zou hem kopen en na 65d op de tellen krijg je ook kosten waar je niet blij van word denk maar aan motorsteunen of dat soort dingen

ik denk en ervaar ook autos met 120+ op de teller en altijd snelwegen km's hebben minder te lijden dan stadautos omdat je veel moet remmen en optrekken enja qwa prijs van een megane lopen nogal uit een laast zag ik een megane te koop staan met 250d op de teller hij vroeg dr 8500euro voor maar opzicht zag hij er goed uit en dr is er nog een rmc ph2 die van timo ( de grote beurt auto ) staat ook 180d op de tellen en schrik niet Auto mag weg voor E 12.000,- exclusief audio E 10.500,-
ik bedoel ook als je geen tuning delen wilt is .. zon prijs teveel:(  krijgt hij nooit kwijt.  ( sorry timo had ff een voorbeeld nodig )

RaymondTroost

hmm.. zo heeft iedereen ze bedenkingen erover.. als je je auto gewoon bijhoudt.. en er normaal meeomgaat.. dan kan die makkelijk 3 ton lopen.. Vraag maar een paul van dijk bv

die van mij heeft nou net de 180.000 bereikt.. en rijd ongv 30/35 duizend per jaar... dus over 2 jaar zal die toch echt wel een xrtje weg moeten --

Paul

Citaat van: RaymondTroost op 18 mei 2006, 19:58:28
als je je auto gewoon bijhoudt.. en er normaal meeomgaat.. dan kan die makkelijk 3 ton lopen.. Vraag maar een paul van dijk bv

Y Ik zeg maar 1 ding en dat is goed warmrijden.
De mijne rijdt zelfs op Lpg en ik heb ook nog een laguna op lpg met 262000(gekocht 3 jaar geleden met 133000km)   _o_
Laguna 3 estate GT 180 dCi

Clio 3 1.616v Initiale

Edgar

Laten we eerlijk zijn een gereviseerd blok als het nodig is op je uitgebouwde coupeetje is een investering maar je houdt dan wel je autootje en je dure tuningsonderdelen. Elke euro die je in je auto steekt om hem op te leuken is weggegooid geld dat weten we allemaal en toch doen we het met heel veel liefde om net dat beetje meer of juist minder te hebben als iemand anders. Als je je autootje goed onderhoud en je rijdt met beleid kan ie heel lang meegaan. En is ie motorisch op zijn eind kijk eens om je heen of je een gereviseerd blok erin kunt hijsen kost je misschien eens 1500 plus, maar dan heb je hem weer als nieuw. En dan ook echt nieuw 0,0 kilometer op je blok. Geloof mij als je blok op is en je legt 1500 tot 2000 bij heb jij geen nieuwe auto. Denk dat je het zelfs met 5000 nog niet eens red.

Sjors

Maar hoeveel kost reviseren van je motor dan ongeveer? 1500 a 2000. dan vind ik als je een mooie auto hebt een mooie investering want je kan weer minimaal 2 ton rijden en je weet wat je aan je wagen hebt.
Monte Carlo!! aan de Maas!!

EhPortal 1.39.5 © 2024, WebDev