Advertenties

"meeting" Mac Strand horst

Gestart door Erik22, 15 mei 2006, 19:35:34

Vorige topic - Volgende topic

Kj

Ik tel aldus:

2x 1 megane met 1 persoon
1x geen megane met foto's van een megane met 2 personen

Dit levert de somma a 4 personen op?  8)7

Nils

Als we nou op een andere plek afspreken is er dan niet meer interesse?  8)7

Alex Verloop

In de buurt van Zwolle vind ik prima.... Deventer... let me know ^^

Nils

Liever in de buurt van Amersfoort of Utrecht ofzo...

En anders moeten we het gewoon op Strand Horst houden.

Kj

Maakt me niet uit, maar redden we dat dan in 1 dag? 4 personen vind ik eerlijk gezegd echt te weinig om door te laten gaan?

Nils

Laten we het nog even aankijken en dan morgenmiddag rond dit tijdstip de knoop doorhakken...

Goed plan? :?

Kj

Is ok!

HALLO!!!! IEDEREEN AL OP VAKANTIE? GEEN INTERESSE IN DE MEETING VAN MORGENAVOND? JOEHOE.......... WIJ VOELEN ONS EENZAAM EN VERLATEN  8)

Alex Verloop

Yeah c'mon niet dat we met zijn 5en geen schik kunne hebben maar... meer mensen..... niet dan!?
Ik zie het morgen wel ff aan idd, anders morgen avond mooi ff verder schuren aan de wagen (@ the garage)

Nils

Nils

Kj

Ja, laten we maar voor een andere datum doen, schiet niet echt op zo..... Jammer

Alex Verloop

Jammer, maar helaas dan gaan we venaaf gewoon lekker ant werk :D En Dhr. Fidder zelf dan?! Zit die in ze huwelijksboots of rijdt zijn bolide oowk nog steeds in NL rond?! :D

Erik22

zo voor het eerst deze week kijk ik op de PC.. ben druk in mijn appartement aant klussen, dus druk druk druk, prik maar een datum en wie weet ben ik er dan ook.. Liefst bij Strand horst, lkkr veel ruimte daar en een Mac

Alex Verloop

WB eric @ RMC forum  !-! dus nu woon je samen met je meid?! Anders een meeting bij jullie thuis dan :D voel ik ook wel wat voor  _o_

Erik22

nee zijn momenteel druk aant schuren, behang trekken en schilderen en sauzen.. Iemand suggesties voor een nieuwe datum?

EhPortal 1.39.5 © 2024, WebDev