Advertenties

Vandalisme

Gestart door EyesOnly, 13 mei 2006, 23:08:39

Vorige topic - Volgende topic

wouter arnouts

bij mij is gister een kindje met zijn skelter tegen mijn voorbumper gereden kortom 175 euro schade en alles word vergoed  >:D

Sjors

Stuur dat kind eens langs mijn motorkap Wouter  o-)

Zit toch al een kras op  N
Monte Carlo!! aan de Maas!!

Tuned

een mooi kleurtje he?
parelmoer wit
nog nie gek veel witte meganes zien rijden :D

EyesOnly

Hmm wit...nee vind ik niks
Zit te denken aan een soort subaru impreza blauw, dat lijkt me wel wat

LVD

Bij mij hebben ze afgelopen weekend ook even een kras van linksvoor tot links achter gezet en een "mooie tekening" op mn linker spiegel glas.. Kan een hele zijkant over laten spuiten..
Gewoon gebeurt op klaarlichte dag, op een parkeerterrein waar veel mensen komen en niemand heeft iets gezien N..
Moe wordt je van dit soort dingen.. Je kan niets meer onbeheerd achterlaten tegenwoordig... ;(

wouter arnouts

jezes ze zijn weer lekker bezig en waar woon je sjors  8)

Sjors

Rotterdam dus klein stukkie voor iemand op een skelter  :q

Tuinder

Echt klote Erik. Trieste lui >:( >:(

Mijn auto hebben ze ook te pakken genomen de nacht van vrijdag op zaterdag. Kwam 's ochtends bij me auto, ruitje in geslagen, achterbank plat en gezocht naar versterker, subs enzo. Tja en daar valt bij mij nou helemaal niks te vinden. Dus kon die weer vertrekken zonder ook maar iets te kunnen stelen. Maar ik zit wel met alle schade aangezien deze gefrusteerde (en nu een hoop censuur) inbreker het nodig vond om dan me dash maar even te grazen te nemen.

peterachterop

vannochtend naar de auto lopend zag ik op de spoiler iets donkers (dacht vogelpoep) dichterbij gekomen was er met een benzine stift een C en een S op gezet.

Wou eraf met terpentine maar zit me niet lekker.

Paul B.

Ik snap echt niet dat die lui nou niet eens een keer met
hun poten van andermans spullen kunnen blijven  :?

Ik zeg, donder dat volk met betonnenschoentjes aan in de plaatselijke
visvijver  >:(

Zo......dat is er uit

peterachterop

vlak achter mij staat een school.
elke ochtend hoor ik ze langslopen en af en toe spring ik t bed uit als ze t over de auto hebben.

Timo Zuiderduin

Het gaat weer goed hoor ik al!!
het begint weer wat mooier weer te worden en langzaamaan komen de KL**tzakjes weer naar buiten.

Sjors

Ja en die blijven langer buiten vervelen zich zien wat moois en dan................. >:D

GVR

schkrwiiiiiiiieeeeeeeeeeek.

Dennis Postma

Subaru blauw is idd een mooie kleur, maar je hebt het eerder wel eens over mooi rood gehad.  ;)

EhPortal 1.39.5 © 2024, WebDev