Advertenties


Uitlaat vraagje

Gestart door Hardbazz, 2 mei 2006, 16:28:48

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 5 gasten bekijken dit topic.

Hardbazz

Ik wil een nieuwe eind demper kopen voor mijn
Coupé. Nu heb ik er 1 gezien die ik er vet vind.  !-!
Althans op het plaatje is ie mooi. Het is er 1 van
het merk Raceland en is universeel.  :P

Maar nu is mijn vraag:

Kent iemand deze uitlaat? Wat voor geluid komt
eruit? Of weet iemand of ie mooi staat onder een megane.

Deze link wijst je naar de uitlaat die ik bedoel:
http://www.maxicartuning.nl/catalog/product_info.php?cPath=27_28&products_id=649

Ik neem er trouwens een koppelstukje bij om em mooi
te lassen. Aan te raden of juist NOT?  8)7
Alvast thnx.  :)

Greetz

Meganepower

Naar mijn mening heb ik altijd gehoord dat de kwaliteit bij Raceland errug goed is!!! En voor de Megane vind ik hem er goed bijpassen,maar over t geluid kan ik je niks vertellen,t is bij elke auto anders.
Mja,voor de prijs van 55,00 waarom zou je t dan niet proberen?

RaymondTroost

ach.. kijk tis gewoon 9 van de 10 x bagger wat je koopt, of je hebt een overdreven schel geluid of weer een zware irritante brom in je auto.. Dan al niet te praten over hoeland die meegaat.. Als je ff doorspaart (400)€ dan kan je bij cartrend een uitlaatsysteem laten aanmeten van laser... (alleen demper in het midden) Links Rechts is wat duurder.. Maar dan heb je garantie, kwaliteit en een supersound!

En ik vind zo'n wannabe jappijp niet echt staan onder een megane, maar das een kweste van smaak !-!

Denk goed na voordat je wat koopt !-!

Nils

Ik ben erg tevreden over Raceland, zowel de looks als de sound.

Maar goed... Smaken kunnen inderdaad verschillen... :D

Kenny Mattheus

Ik heb er nu toch al 2 jaar een raceland japstyle onder hangen. Het geeft een mooie diepe brom, en kwalitatief vind ik ze zeker niet slecht voor het geld dat ze maar kosten. Je hebt natuurlijk niets op maat gemaakt, maar als je er niet al te veel geld wil tegen aansmijten is dit zeker de goedkopere oplossing voor een sportief geluidje.  :D
GoD WHaS HoRNy WheN He CreaTeD My CaR , THaT'S WHy BiTCHeS LoVe HeR

RB Cartuning

Beste leden,

Voor degene die niet willen lassen en/of knutselen, heb ik misschien wel een mooie oplossing. Ik verkoop de laatste tijd veel uitlaten van Simons. Ik kan een einddemper aanbieden aan de leden voor 199,-

Je krijgt dan een PASKLARE einddemper die een 90 MM ronde tip heeft. De uitlaat past onder een 1.4, 1.6, 1.6 16V,1 .9 DTi/TDi, 2.0, 2.0 16V coupé (dus geen cabrio!).

De kwaliteit is erg goed en er komt een mooie brom uit.

Groeten,

Robert
RB Cartuning


vdwaldennis

Citaat van: RB Cartuning op  2 mei 2006, 17:30:53
Beste leden,

Voor degene die niet willen lassen en/of knutselen, heb ik misschien wel een mooie oplossing. Ik verkoop de laatste tijd veel uitlaten van Simons. Ik kan een einddemper aanbieden aan de leden voor 199,-

Je krijgt dan een PASKLARE einddemper die een 90 MM ronde tip heeft. De uitlaat past onder een 1.4, 1.6, 1.6 16V,1 .9 DTi/TDi, 2.0, 2.0 16V coupé (dus geen cabrio!).

De kwaliteit is erg goed en er komt een mooie brom uit.

Groeten,

Robert
RB Cartuning



Robert heb je er ook een fotootje van?

ForeverYoung

Die heb ik er ook onder hangen, lekker uitlaatje !-!

Staat veel netter als het universele Japstyle ding wat er ook een tijd onder heeft gezeten.
het is gewoon een rond pijpje, ik heb er alleen geen foto van (kan wel iets maken maar mooi zal die niet zijn)


maar ik weet wel, dat www.ray.se hun website is.

Is overigens geen RVS maar staal, daarom ook zo'n 40 a 50% goedkoper dan een RVS demper. Het eindstuk is natuurlijk wel RVS ;)

Edgar

Ik heb er ondertussen ook al 3 jaar een Raceland DTM style einddemper onder hangen en het geluid is geweldig, krijg hier ook veel complimenten over. Overheerst niet in de auto (tenzij je zonder achterbank e.d. rijdt zoals ik op het moment wegens nieuwe ICE-install).
Al met al een kwalitatief goed dempertje en met een beetje handigheid prima passend te krijgen onder een megane coupe. Wat je overigens wel in de gaten moet houden is dat ze geen keurmerk geven en dus teveel geluid produceren voor straatgebruik...

Maarten

#9
Ik heb er ook ook een Simons onder zitten.
Over de kwaliteit kan ik weinig zeggen heb hem pas 3 maanden.
Maar voor het geluid hoef je het niet te doen dat is niet super in
vergelijking tot de originele, maar het ziet er netjes uit vind ik
Ter illustratie:




Joost-cabrio

ik had bij mijn corsa een dtm universele van powerful zeer mooi lkkr geluid.
een vriedn van mij heeft een universele 2x90, uit hengelo (hij adverteerd via marktplaats), mijn mening is een net te schel geluid, helaas niet mijn smaak en die begint al vlink te roesten naar net 1 jaar. :0
Dus verschil zit er echt in

michell red polo

ik heb de uitlaat samen met jan zelf gemaakt kun je maken zoals je zelf wilt
ik golf niet ik polo

Hardbazz

Bedankt allemaal.  !-!
Maar mag ik hieruit opmaken dat Raceland een mooie
brom heeft. Of ook wel een beetje een schel geluid?

Dat van dat keurmerk vertelde ze me ook al. Maar
daar maak ik me niet zo druk om.  8)7

Iemand nog leuke foto's van zijn / haar uitlaat?
Misschien kom ik dan wel op andere ideeën.

Greetz

RB Cartuning

Het geluid dat uit de Simons komt kan je vergelijken met een Sebring of Remus, een normale brom dus. Het is inderdaad niet hard, maar je hoeft dus ook niet bang te zijn dat je langs de kant wordt gezet door onze blauwe vrienden.

Groeten,

Robert
RB Cartuning

Kevin

ik heb nu ongeveer 2 jaar ervaring met raceland uitlaten en moet zeggen geven een enorm dik geluid. Bij mij hangen ze nu links/rechts. Op de raceland dempers geven ze 5 jaar garantie dus bonnetjes goed bewaren  ;)

ter illustratie:



sorry op de foto is alleen de linker demper te zien. Voor vragen kun je me ook altijd mailen ;)

succes

Greetz Kevin

EhPortal 1.39.5 © 2024, WebDev