Advertenties

Fase 2 radio demonteren

Gestart door jordi538, 1 mei 2006, 10:34:22

Vorige topic - Volgende topic

jordi538

Hallo!

Ik heb een vraagje ik heb net een fase 2 coupe gekocht waar een standaard Renault radio in zit. Kan ik deze demonteren zodat ik mijn eigen radio er in kan zetten??

zo ja hoe krijg ik deze er uit??? kan ik dan nog de stuurbediening gebruiken of moet ik een stekkertje kopen voor een Sony Xplod radio...?

groeten Jordi

Dennis Postma

Hoe je'm er uit haalt weet ik niet maar ik kan je wel vertellen dat je de radio niet zo aan kunt sluiten op je stuurbediening. Dan zul je ff moeten informeren bij een audiozaak of miss weet iemand het hier ook wel, er zijn namelijk voor een aantal radio's verloopkabeltjes te krijgen  Y

Stefan

Er zijn idd maar enkele merken en typen radio's waarbij je dmv een kabeltje je stuurbediening kan behouden, dus als je dit wilt goed informeren of dit het geval is bij het type radio dat jij wilt kopen. Overigens zijn die kabels voor stuurbediening best wel duur, houd hier rekening mee. Y
***VERKOCHT***VERKOCHT***
Megane III 2.0TCe-180 Privilege (kleur Rouge Dyna)

Remco v.K.

eruit kan met enkele pennetjes of spijkers welke je door/in de gaatjes links & rechts steekt. Hou er wel rekening mee dat als je een ander merk radio erin zet, je een extra inzetstuk moet halen bij de dealer (of hier op het forum :D ) omdat je anders geen mooie aansluiting/afwerking hebt.

solidsjakie

Ligt aan je radio. Ik had een standaard Radio CD van renault, deze was de standaard maat.

Over de stuurbediening: Deze is voor sony te krijgen voor iets van 50 euro. Voor 100 euro heb je ook het display. Anders komt hier sony te staan.

EhPortal 1.39.5 © 2024, WebDev