Advertenties


stickers.

Gestart door powerkiter, 30 april 2006, 14:26:30

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 3 gasten bekijken dit topic.

powerkiter

ik zou graag mijn zijkant bestickerd hebben..
al1 nu kan ik nergens een gele megane coupe vinden met stickers er op.. zouden jullie mij kunnen helpen..

alvast bedankt.
edwin

Decepticon#1

Ik kan je wel foto's sturen van een groene met metallic stickers op de deuren...Als je er belang bij hebt, zeg je het maar.

Mzzl,

Peter

powerkiter

al1 maar een gele megane.. want anders weet ik alsnog niet of het wat is of niet.
maar alsnog bedankt


Bartjuhh

Sja wees voorzichtig met wat je erop plakt! ik vind het persoonlijk maar in weinig gevallen mooi! Dus neem echt de tijd om iets fraais uit te zoeken! !-!

Timo Zuiderduin

of verzin eerst iets en probeer dan met photoshop of het staat op je wagen!

eventueel wil ik wel helpen met de photoshop.

powerkiter

ik heb tijd genoeg. want ik heb er nog geen geld voor..  eerst andere projecten die voorgaan.
maar wie weet.. mischien kom ik nog wat mooi's tegen.

Bartjuhh

Als je toch de tijd hebt zou ik eerst eens op het internet gaan rondsnuffelen en opzoek gaan naar een stijl die je mooi vind, en dan kun je als je iets mooi hebt gezien aan de slag met photoshop, maar ga niet lukraak beetje stickers plakken !-! Kunnen we al een sneak preview krijgen over de andere projectjes?  :)

powerkiter

andere projectjes waren.. bumpers en siteskirts.. en nieuwe project is 18''velgen en spoiler. (hoge dak en evo spoiler) en er komt nog meer... ach je moet een beetje bezig blijfen hé o-)

powerkiter

zoals deze.. dit is nog wel een leuke..
niet te erg ofzo.. 8)

Bartjuhh

Jah is opzich niet te idd :) maar denk dat deze auto zonder stickers toch zeker net zo mooi is, maar idd stukken beter dan die andere foto !

EhPortal 1.39.5 © 2024, WebDev