Advertenties


Het "Grote'' MuziekTopic

Gestart door RaymondTroost, 26 april 2006, 21:19:38

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Dennis Postma

Geen probleem hoor. Het was ook als geintje bedoeld.  ;)
Het is inderdaad een lekker rustig nummer die ik ook vooral vorig jaar zomer veel gedraaid heb op de i-pod terwijl ik legger in de zon lag te bakken aan het zwembad op Ibiza.  8)

Dante

Roept u maar, welke is irritanter...
Deze:

of deze:
1990 Volvo 340 Special | 1996 Mitsubishi Colt 1.3 GLXi

Get in, sit down, shut up & hold on!

Siempre es mejor un mal dia de playa que un buen dia de trabajo

2000 Renault Mégane Break RXI 1.6-16v | 1989 VW Polo Sedan (GT Conversie / R.I.P.) | 1990 VW Polo Coupe (R.I.P.)

Fb

Rebecca Fontijn

#347
Het nummer van plaatje 1 vind ik echt heel leuk  !-!

@Dennis ik kan wel wat hebben hoor

Karin

Kan niet kiezen, allebei dus haha

Dennis Postma

Ik beiden nog geen minuut aan kunnen horen. Bah wat fout.  :x

Fubar (Marcel)

Ik zal nooit sneller rijden dan jouw beschermengel vliegen kan

Ard Klok

21 jaar geleden alweer, dus een klein eerbetoon.




Fubar (Marcel)

Killer Queen en Radio Gaga waren mijn favorieten Y !-!
Ik zal nooit sneller rijden dan jouw beschermengel vliegen kan

Dennis Postma

#353
Ard VRIEND! Helaas alweer 21 jaar geleden. Zoals de meesten van jullie al wel weten ben ik al jaren Queenfan. 24 November is voor mij natuurlijk een dag met een vervelende gedachte. Het is heus niet zo dat ik de hele dag tranen met tuiten loop te janken of in een grafstemming ben. Daar is het al te lang voor geleden. Het is vooral een dag waarop ik vaker dan anders naar de muziek luister en er ook echt wel even bij stil sta. Vaak probeer ik me voor te stellen hoe het was geweest als hij nog geleefd had. Want als hij nog een jaar langer had geleefd had hij zeer waarschijnlijk nog geleefd gezien er in 92 de eerste medicijnen ontdekt waren die de gevolgen van HIV afremden en HIV zelfs niet percee meer dodelijk hoefde te zijn. Misschien erg zuur. Maar het is helaas niet anders en het is gelopen zoals het is. Ook vind ik het nog steeds prachtig om te zien hoeveel invloed de muziek van Queen (en dus ook van Freddie) nog steeds heeft op de hedendaagse artiesten. Hoe denken jullie bijvoorbeeld hoe Lady GAGA aan haar naam is gekomen. Hoeveel artiesten hebben hun nummers al wel niet gecoverd?

Gelukkig vergaat de muziek nooit en hebben we de beelden en foto's nog. Maar dat deze man een legendarische performer was kan niemand omheen.

De laatste beelden van hem zijn die in de clip van these are the days of oure lives. De videoclip van dit nummer werd ook pas vertoond vrijwel direct na zijn overlijden. Achter af werd ook duidelijk dat hij met dit nummer afscheid nam van zijn fans:

Fubar (Marcel)

Leuk, tijdje als ringtone gebruikt......
Ik zal nooit sneller rijden dan jouw beschermengel vliegen kan

Fubar (Marcel)

#355
lekkah weertjuh 8) o-)


EPD :?
Ik zal nooit sneller rijden dan jouw beschermengel vliegen kan

Jeroen

Volvo V60 D6 Plug-in Hybrid / VW Golf 1 Cabrio
Website autoWebsite fotografieFacebook

Edwin Postma

Citaat van: Dennis Postma op 24 november 2012, 15:41:20
Ard VRIEND! Helaas alweer 21 jaar geleden. Zoals de meesten van jullie al wel weten ben ik al jaren Queenfan. 24 November is voor mij natuurlijk een dag met een vervelende gedachte. Het is heus niet zo dat ik de hele dag tranen met tuiten loop te janken of in een grafstemming ben. Daar is het al te lang voor geleden. Het is vooral een dag waarop ik vaker dan anders naar de muziek luister en er ook echt wel even bij stil sta. Vaak probeer ik me voor te stellen hoe het was geweest als hij nog geleefd had. Want als hij nog een jaar langer had geleefd had hij zeer waarschijnlijk nog geleefd gezien er in 92 de eerste medicijnen ontdekt waren die de gevolgen van HIV afremden en HIV zelfs niet percee meer dodelijk hoefde te zijn. Misschien erg zuur. Maar het is helaas niet anders en het is gelopen zoals het is. Ook vind ik het nog steeds prachtig om te zien hoeveel invloed de muziek van Queen (en dus ook van Freddie) nog steeds heeft op de hedendaagse artiesten. Hoe denken jullie bijvoorbeeld hoe Lady GAGA aan haar naam is gekomen. Hoeveel artiesten hebben hun nummers al wel niet gecoverd?

Gelukkig vergaat de muziek nooit en hebben we de beelden en foto's nog. Maar dat deze man een legendarische performer was kan niemand omheen.

De laatste beelden van hem zijn die in de clip van these are the days of oure lives. De videoclip van dit nummer werd ook pas vertoond vrijwel direct na zijn overlijden. Achter af werd ook duidelijk dat hij met dit nummer afscheid nam van zijn fans:


Mooi gesproken broertje.
Dankzij Dennis ben ik de muziek van Queen ook aan waarderen.
Als het op de radio is gaat de volume knop echt wel een aantal tandjes hoger. HEERLIJK.
Mijn favoriet is toch echt wel Breakthru.
Freddie is toch zeker wel de beste entertainer/zanger die er heeft geleefd in mijn ogen.
Al heb ik het niet bewust mee gemaakt dat Freddie leefde. (Ben van  december 1989)
Erg jammer.

Gelukkig is zijn/hun muziek er nog.

Queen-Breakthru

Truckertje

Fubar (Marcel)

Start(topic) van het muzikale Kerstseizoen; slaapverwekkend :0 maar nog steeds T.O.T.P.'s !-!

Ik zal nooit sneller rijden dan jouw beschermengel vliegen kan

Dante

Ik vind dit momenteel een hele mooie versie van dit nummer...
1990 Volvo 340 Special | 1996 Mitsubishi Colt 1.3 GLXi

Get in, sit down, shut up & hold on!

Siempre es mejor un mal dia de playa que un buen dia de trabajo

2000 Renault Mégane Break RXI 1.6-16v | 1989 VW Polo Sedan (GT Conversie / R.I.P.) | 1990 VW Polo Coupe (R.I.P.)

Fb

EhPortal 1.39.5 © 2024, WebDev