Advertenties


Het "Grote'' MuziekTopic

Gestart door RaymondTroost, 26 april 2006, 21:19:38

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Dennis Postma

Bij ons in huis is met name Claudia helemaal gek van zulke cd's. Op z'n tijd vind ik het ook nog wel eens leuk om mee te luisteren  :)

Timo Zuiderduin

Citaat van: Peter van der Meij (Decepticon) op 25 augustus 2009, 19:51:47
Heerlijke muziek. Ben momenteel aan het zoeken naar een paar nette cd-spelers om weer wat te mixen. Weer eens een lekkere 90's mix maken...het blijft gewoon heerlijke muziek idd...Enne kom langs Freek, krijg je alvast een biertje van mij!
ik heb nog 2 spelers van JB-systems staan die ik in een opwelling gekocht had maar eigenlijk niet gebruik. (keer of 5 aangehad)
zijn beide van type CD200, echter is 1 van de 2 een Pro uitvoering die ook MP'3 cd's slikt.

voor een goed bod mogen ze eventueel wel de deur uit.

Decepticon#1

Het blijft heerlijke muziek idd. Op deze feestjes is het ook leuk dat de platen waar je in die tijd van kotste (voor mij bv. de happy hardcore top 40 platen en bands als Aqua - Barbie Girl) nu echt om te lachen zijn, dus je feest wel een beetje door. De smile op je gezicht wordt uiteindelijk toch wel weer van oor tot oor als ze Moby - Go erna draaien...

@Timo...mail even wat je ervoor wilt hebben: djgiant@hotmail.com

Stefan

***VERKOCHT***VERKOCHT***
Megane III 2.0TCe-180 Privilege (kleur Rouge Dyna)

Timo Zuiderduin

Citaat van: Peter van der Meij (Decepticon) op 26 augustus 2009, 22:04:34
Het blijft heerlijke muziek idd. Op deze feestjes is het ook leuk dat de platen waar je in die tijd van kotste (voor mij bv. de happy hardcore top 40 platen en bands als Aqua - Barbie Girl) nu echt om te lachen zijn, dus je feest wel een beetje door. De smile op je gezicht wordt uiteindelijk toch wel weer van oor tot oor als ze Moby - Go erna draaien...

@Timo...mail even wat je ervoor wilt hebben: djgiant@hotmail.com
afgelopen weekend op Lowlands nog ff los gegaan op dit soort muziek.
er was een avond waarop een paar uur lang 90's werd gedraaid in 1 v/d grote tenten.
Geweldig genieten!

@Peter, je kan bieden Ik hoef ze niet perse kwijt! Nieuwprijs was geloof ik in totaal zo rond de 700 euro.

Decepticon#1

@Timo: heb gisteren net een heel goed aanbod gekregen voor een Gemini 1800X gekregen, dus deze koop ik sowieso. Zag dat die van jou geen effect-knoppen heeft (bv. zoom, loop etc.) deze wil ik toch wel graag hebben op de cdspeler, dus dan kijk ik even verder als je het goed vindt.

PS: 17 oktober central studios Utrecht...1 zaal oldskool/rave 1 zaal classics...is van Dance 2 Eden. Is dat niet wat voor jou?

Timo Zuiderduin

loop zit erop hoor!
evenals scratch functie en nog wat andere dingen.
heb je wel bij de juiste gekeken?

Feestje klinkt goed, echter zit ik dan met mijn reet op de Filippijnen!
Dance to Eden feestjes zijn over het algemeen wel goed te pruimen voor liefhebbers van de oudere house-muziek

Decepticon#1

Citaat van: Timo Z.(Clio RS) op 27 augustus 2009, 15:37:59
loop zit erop hoor!
evenals scratch functie en nog wat andere dingen.
heb je wel bij de juiste gekeken?

Feestje klinkt goed, echter zit ik dan met mijn reet op de Filippijnen!
Dance to Eden feestjes zijn over het algemeen wel goed te pruimen voor liefhebbers van de oudere house-muziek

De knoppen die ik bedoelde zijn de effectknoppen: fader, filter, reverse, brake. Die wilde ik er beslist ophebben, aangezien ik dit op een Denon DN-S 1000 demofilm had gezien...zo gaaf! Zoals ik het zag hadden die van jou deze knoppen niet.

@Stefan...wat een heerlijke plaat he!?

Stefan

Jazeker Y
En zo zijn er nog wel meer :)
Ik kan ze niet allemaal bij naam noemen, maar als ik ze hoor dan denk ik; owja.die.. 8)7 !-!
***VERKOCHT***VERKOCHT***
Megane III 2.0TCe-180 Privilege (kleur Rouge Dyna)

Stefan

Zo,
Gisteren ben ik weer eens op een "we all love 80's&90's" feest geweest georganiseerd door Veronica.
Deze keer was het in de 013 in Tilburg.
Wel weer ff lekker staan swingen Y
***VERKOCHT***VERKOCHT***
Megane III 2.0TCe-180 Privilege (kleur Rouge Dyna)

Tim

Zo'n feestje wil ik ook nog wel eens heen, eens zien of dat ook ergens in de buurt kan :)
***:) RMC Kartkampioen 2008 - 2009 - 2010 :)***

Stefan

Er was gisteren ook een "we all love 80's&90's"  fesst in de Panama in Amsterdam Y
Dat was voor jou wel een mooie gelegenheid geweest eigenlijk Y
***VERKOCHT***VERKOCHT***
Megane III 2.0TCe-180 Privilege (kleur Rouge Dyna)

Tim

A'dam is  prima te doen. *note voor mezelf: Volgende keer ff beter in de gaten houden*
***:) RMC Kartkampioen 2008 - 2009 - 2010 :)***

Stefan

Ieder weekend kijken op www.djguide.nl en dan zie je wat er dat weekend allemaal te doen is door het hele land Y
***VERKOCHT***VERKOCHT***
Megane III 2.0TCe-180 Privilege (kleur Rouge Dyna)

Tim

***:) RMC Kartkampioen 2008 - 2009 - 2010 :)***

EhPortal 1.39.5 © 2024, WebDev