Advertenties


Xenon 6000k 8000k 12.000k Groepsaankoop!

Gestart door Greencabrio, 24 april 2006, 09:09:52

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 4 gasten bekijken dit topic.

Gerdjan

Wat is de levensduur t.o.v. standaard halogeen. En wat is het prijsverschil voor een los lampje. Ook wel handig om te weten voor t geval je een kapot xenonlampje krijgt.

Gerdjan

Geinteresseerden???

- Michael H1
- Gerdjan (Mits de prijs van een vervangend lampje niet achterlijk hoog is, wie kan mij hierover informeren?)

RB Cartuning

Ik heb het even nagevraagd en het minimale aantal branduren is 3000. Mocht er een lamp kapot gaan in de toekomst dan kan ik die leveren voor 37,50 euro per stuk voor de normale xenon en 47,50 euro voor de bi-xenon lampjes.

Groeten,

Robert
RB cartuning

RB Cartuning

Even een update, als Michael en Gerdjan een H1 setje nemen dan heb ik nog maar 1 setje H1, 2 setjes H4 bi-xenon en 4 setjes H7 over.

Groeten,

Robert
RB cartuning

Gerdjan

Na deze uitleg en je mail, Robert, ben ik ook definitief geintereseerd. Zie update lijst hieronder.

Geinteresseerden:

- Michael H1
- Gerdjan H1
-

Tuned

Na deze uitleg en je mail, Robert, ben ik ook definitief geintereseerd. Zie update lijst hieronder.

Geinteresseerden:

- Michael H1
- Gerdjan H1
- dave H1

RB Cartuning

Ok, dan is de H1 xenon verlichting uitverkocht, ik heb nu alleen nog de H4 bi-xenon en de H7 xenon over.

Groeten,

Robert
RB cartuning

Gerdjan

Robert,

ik heb op je site gezien dat je een bankrekening hebt in Brielle, neem aan dat je dan ook daar ergens in de buurt woont. Hoe gaan we dat oplossen, gaat één persoon alle setjes ophalen, of laten we het naar ieders adres toesturen?

Gerdjan

peterachterop

of je maakt er net als bij de angeleyes een mini meeting van. 8)

RB Cartuning

Ik zit inderdaad in Brielle, dus waarschijnlijk is een mini-meeting wel weer de beste oplossing. Zodra ik ze binnen heb zal ik dit op het forum posten. Er kunnen zich nog leden aanmelden voor de andere setjes ik heb nog 4 x H7 en 1 x H4 bi-xenon over.

groeten,

Robert
RB cartuning

Tuned

robert zou je me als je ze tegen die tijd heb een mailtje kunnen sturen naar: tijgerr@hotmail.com

lees het forum nie elke dag en strax vergeet ik het weer

Greencabrio

Robert wat kosten de setjes als er geen 5 mensen zijn?

RB Cartuning

Hallo Michael,

Eigenlijk zouden ze dan 219,- kosten, maar als de 5 mensen niet worden gehaald zal ik er 190,- van maken.
Ik heb nog een paar setjes H7 over dus als er nog 2 leden zijn die toch interesse hebben, kan ik ze aanbieden voor 175,-

Groeten,

Robert
RB cartuning

Nopi

Hallo,

Ik ben op dit moment nog geen lid maar ben wel van plan dit te worden. Alleen dan ben ik pas lid vanaf 1 juli, zou ik dan wel mee kunnen doen met deze actie?

Ook wilde ik gelijk wat vragen hierover dan (ben redelijke noob op dit gebied):
- Als ik het goed begrijp is H1 alleen dimlicht en H4 ook groot licht?
- Wat is dan H7 (en wat heb je nog meer H3, H8, H11?)
- En 6000k/8000k/12000k is kleurtemp, 6000 = wit, 8000 = wit+blauwe gloed en wat is 12000?
- wat is die prijs van de H7?
- Ook zou ik angel eyes willen, zit daar al H1 in of moet dat er los bijgekocht worden en heb je deze ook (phase 2)?

Sorry voor de vele vragen in de eerste post maar deze actie is al bijna voorbij zie ik.

Alvast bedankt.

Groeten Nopi

ps.: Ik heb een Megane Coupe 2.0 IDE Privilege Ph2 uit 2001
ps2: Ik zal me straks ook nog even voorstellen :P

RB Cartuning

Hallo Nopi,

In de angel eyes zit inderdaad vaak H1 (ook in de fase 1 coupe angel eyes). Op dit moment zijn er nog geen fase 2 angel eyes maar die komen wel van de zomer. De xenon die ik binnen krijg is 8000K, de kleur is dan lichtblauw, ga je hoger dan wordt het paars, ga je lager dan ga je naar geel/wit. De prijs is 219,- voor de H1 of H7 maar voor minder dan 5 clubleden 190,- en 175,- voor 5 of meer leden. Op dit moment heb ik alleen nog maar 3 setjes H7 en 1 setje H4 bi-xenon over.

Groeten,

Robert
RB cartuning

EhPortal 1.39.5 © 2024, WebDev