Advertenties


Xenon 6000k 8000k 12.000k Groepsaankoop!

Gestart door Greencabrio, 24 april 2006, 09:09:52

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Greencabrio

Hallo,

Ik wil graag een groepsaankoop doen voor Xenon ombouwkits. Ik was even benieuwd of er belangstelling voor is. De prijs op dit moment is 219.00 euro incl. btw, maar ik wil kijken of we met een groepsaankoop lager uit kunnen komen?? . Na de geslaagde aankoop van de Angeleyes lijkt me dit ook wel leuk om te organiseren mits er vraag naar is.

Groet Michael

Michel Veltman

- "Never argue with stupid people. They'll drag you down to their level and beat you with experience." ;)
- aka Yonexfreak :)

Greencabrio

Voor h1 gaat het om enkel het dimlicht, maar ik zal nog even contact opnemen met de leverancier. info volgt.

Greencabrio

Nou even contact gehad met de leverancier. Het gaat hier om h1,H3,H4,H7. H1 is enkel dimlicht, bi-xenon kan wel maar is incl. de btw +/- 400.00 euro. En dat voor de enkele keer dat je je grootlicht gebruikt?

De korting die we kunnen krijgen bij 10 setjes is +/- 40.00 euro de prijs gaat van 219.00 euro naar 183.26. Echter wil ik de clubsponors niet omzeilen en vragen of zij dit misschien voor deze prijs ook kunnen aanbieden? Mocht dit niet gaan dan wil ik via mijn leverancier de sets kunnen aanleveren, Wel zo eerlijK! Ik zal de groepsaankoop regelen bij 10 setjes.

Ik wil graag een Xenon set:

Michael H1

RB Cartuning

Hallo Michael,

Bij deze even een antwoord van een clubsponsor  :)

Ik krijg over 5 weken 5 setjes H1 en 5 x H7 binnen, deze zijn 8000K. Deze kan ik aanbieden voor 175,- per set. Ik heb ook H4 bi-xenon (10.000K) en deze kan ik aanbieden voor 349,-

Er moeten wel minimaal 5 mensen zijn die of H1 of H7 of H4 bi-xenon willen hebben (gemengd mag).

Groeten,

Robert
RB Cartuning

wouter arnouts


Kenny Mattheus

Een xenon voor je gewone licht en ook het groot licht. Deze zitten bij h4 gecombineerd in 1 lampje
GoD WHaS HoRNy WheN He CreaTeD My CaR , THaT'S WHy BiTCHeS LoVe HeR

Meganez

En is het ook niet zo dat je tegenwoordig verplicht automatisch verstelbare koplampen en koplamp sproeiers moet hebben bij xenon? Als je dat niet hebt wordt je auto bij de apk toch afgekeurd?

Stefan

#8
klopt Y
Bij mijn auto zit er idd ook autom. koplamphoogte instelling en sproeiers op
***VERKOCHT***VERKOCHT***
Megane III 2.0TCe-180 Privilege (kleur Rouge Dyna)

Meganez


Greencabrio

oke via RB Cartuning!

5 setjes per stuk 175 euro!

Geinteresseerden???

- Michael H1

peterachterop

valt dat zelf in te bouwen?
Met de angeleyes is t dus h1 en daar heb je dimlicht en groot licht als xenon?

Greencabrio

De warmte van Xenon is gelijk aan een 40 W lampje.  Y

Gerdjan

Ik mag toch aannemen dat deze 175 euro voor een compleet set is voor twee lampen.

Greencabrio

Ja de set xenon bestaat uit:

2x transformator
2x Xenon lampen
2x kabelsets

oke via RB Cartuning!

5 setjes per stuk 175 euro!

Geinteresseerden???

- Michael H1

EhPortal 1.39.5 © 2024, WebDev