Advertenties


Nieuwe Kleur

Gestart door RaymondTroost, 17 april 2006, 18:00:35

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 4 gasten bekijken dit topic.

rombartus

@ Raymond

Je demonteerd de auto toch nog wel verder voordat ie gespoten word?

EyesOnly

Ik neem aan dat de bumpers, de deuren, de motorkap en de achterklep er nog af moeten

RaymondTroost

Ok.. We bestellen gewoon meer verf dan nodig is.. voor het geval dat ik ooit schade idd rij.. Want idd die kleur meng je nooit meer zo..

En idd klep, motorkap en bumper gaan er nog af..


Citaat van: Reijnders op  3 juni 2006, 17:34:05
Heb even een vraag betreffende tot deze kleur.

Hoe zit dit nou met eventuele schade die eraan kan komen door een ongeluk of zoiets dergelijks? Valt dit dan mooi bij te spuiten of moet deze wagen dan in zijn geheel opnieuw gespoten worden? Omdat de juiste menging niet meer te verkrijgen is?

je hoort zo vaak verschillende verhalen of dit soort kleuren, hopelijk kan iemand mij hier een duidelijk antwoord op geven.



EyesOnly


peterachterop

vanmiddag even in assen wezen kijken bij t vertrek van de ferraris en lambos vanaf t tt circuit.

Zie ik daar een punto rijden met een dikke beker op de bijrijders stoel.
Deze had de perfecte kleuren combi.

Een soort oranje en een soort zwart.

Ik zeg soort want t waren geen oranje en zwart. als iemand weet welke ik bedoel en deze ooit op een show op de foto heeft gezet zie ik deze graag.

Decepticon#1

He Peter,

toevallig hoorde ik deze jongen zeggen bij de Automaxx keuring dat de kleuren gemengd waren, volgens mij was de ondergrond van de oranje kleur zwart en vice versa. Anders kun je m misschien via het Automaxx forum vinden, hij ging door het (tuners)leven onder de naam 'dizzy'.

Mzzl,

Peter

Tuned

de oranje is in iedergeval de zelfde kleur als de subaru bij DTT, oranje met een effect naar rood en gouden metalic deeltjes
neem aan dat je deze punto bedoeld?
gespoten bij remy VOS in spankeren (bij apeldoorn)


peterachterop

juist, dat was m kon deze niet op tijd vastleggen.

Op t forum vd puntoclub staan weinig berichten van hem, komt uit leek.

peterachterop

Citaat van: Decepticon#1 op  6 juni 2006, 13:12:42
He? Hoezo je komt mn auto verbouwen  :?

Ikke niet snap wat je bedoeld?

edwin19

#84
Citaat van: peterachterop op  6 juni 2006, 13:39:27
Citaat van: Decepticon#1 op  6 juni 2006, 13:12:42
He? Hoezo je komt mn auto verbouwen  :?

Ikke niet snap wat je bedoeld?

heb je goed gekeken naar die orane 19 tijdens die meetig in stadskanaal? is nml bijna hetzelfde



peterachterop

edwin die heb ik gezien ja, stond zelf 3 autos verder.
haha

maar bedoelde eigenlijk wat decepticon bedoelde met kom je mn auto verbouwen.


Wat betreft de 2 tone is dit toch wel iets wat ik erg strak vind alleen zou ik de lijnen iets anders laten lopen aangezien t een coupe is en een andere lijn in de bouw heeft.

moeten we zondag in emmen maar even kijken. !-!

Decepticon#1

Dat was om het grapje over Leek/Groningen. Dat je dan heel boos mijn auto kwam verbouwen (vernietigen!)!  :D

dennis

wie weet wat de kleur naam van die oranje megane is vind hem wel heel mooi

peterachterop

ten 1e is t een renault 19 en ten t2e is t een gemixte kleur (volgens mij)

RaymondTroost

juist..

je moet gewoon fel oranje als basiskleur nemen.. en voor de rest van alles een beetje toevoegen :D zo hebben ik en me kleurmaker het welgedaan iig :)

EhPortal 1.39.5 © 2024, WebDev