Advertenties


Nieuwe Kleur

Gestart door RaymondTroost, 17 april 2006, 18:00:35

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 3 gasten bekijken dit topic.

RaymondTroost

haha.. jah zo kan je het ook zien.. :P vandaag gaat de auto in de 3+1 :P vrijdag of zaterdag wordt die gespoten.. en dan haal ik hem dinsdag of woensdag op.. er is ook nog aardig wat monteer werk...

RaymondTroost

zo... ik ben net bi jde spuiter geweest.. en hij wordt zo gespoten... Ik heb nu ook de definitieve kleur! ik heb gekozen voor een parelmoer effect dat van groen naar blauw verandert + een nog grovere gouden spikkel erin!




Dit is met lampje van me telefoon

en dit is buiten.. (bewolking)

Stefan

***VERKOCHT***VERKOCHT***
Megane III 2.0TCe-180 Privilege (kleur Rouge Dyna)

Benjamin Renon

Kleur ziet er zo erg kicken uit.  !-!  _o_
Daily: RMC 1.6 8v 90 pk SOLD Clio 1.6 16v Dynamique Luxe SOLD Mégane 2 RS F1 team 2006
Performance parts: www.part-box.com

Renault Mégane Club ook op facebook!
https://www.facebook.com/pages/Renault-Megane-Club-RMC/123715931060265

harm

gave kleur, of zoals ze tegenwoordig zeggen (vette bling bling)
calque sans air ride
http://www.klikhierniet.net

Dennis Postma

Dat ziet er zeker niet verkeerd uit. Ben benieuwd naar het eindresultaat.  !-!

Paul B.


RaymondTroost

danku voor de (onder voorbehoude he) reacties !-! Hij wordt nu pas gelijk dinsdag ochtend gespoten ;( 1st zou het vrijdag of vandaag zijn mja.. iedereen maakt wel eens vergissingen... Ik kan zelf echt niet w8en! en hoop dat snel de skirts komen! ik hou jullie op de hoogte!

Reijnders

Heb even een vraag betreffende tot deze kleur.

Hoe zit dit nou met eventuele schade die eraan kan komen door een ongeluk of zoiets dergelijks? Valt dit dan mooi bij te spuiten of moet deze wagen dan in zijn geheel opnieuw gespoten worden? Omdat de juiste menging niet meer te verkrijgen is?

je hoort zo vaak verschillende verhalen of dit soort kleuren, hopelijk kan iemand mij hier een duidelijk antwoord op geven.


EyesOnly

#69
Daarom heb ik gekozen voor een 'standaard' kleur. Wel een hele mooie al zeg ik het zelf :)

Het effect is niet goed te zien op zo'n slechte foto maar het geeft een idee:

Dennis Postma

Dan moet je toch maar ff een totaal plaatje schieten Erik.  ;) Dit ziet er iig al mooi uit  _o_

EyesOnly

Helaas zit de kleur er nog niet op.
Alle logo's zijn al weg en dinsdag worden de knipperlichten in de zijschermen nog dicht gelast etc.
Ik zit alleen nog te twijfelen welke spiegels ik ga gebruiken, origineel of m1 van autostyle...

Dennis Postma

Zou de zelfde spiegels nemen zoals Jan ze o.a heeft, dat zijn geloof ik de M1 spiegeld toch?

EyesOnly

Ja klopt dat zijn ze...heb ze al meer dan 2 jaar in de kast liggen volgens mij.
Vind alleen dat knipperlicht niet mooi, ff kijken of ze dat weg kunnen werken.

Dennis Postma

Tja bij Jan is het ook gelukt, dus dan moet het bij jou ook kunnen toch?  8)

EhPortal 1.39.5 © 2024, WebDev