Advertenties


Nieuwe Kleur

Gestart door RaymondTroost, 17 april 2006, 18:00:35

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 3 gasten bekijken dit topic.

Sjors

Precies! Sommige dingen heeft hij ook niet in de hand. Bij mijn achterlichten ging het ook niet in een keer goed maar hij heeft er alles aan gedaan en zijn Service was PRIMA !

Maar ik denk dta we nu back on topic moeten  o-)
Monte Carlo!! aan de Maas!!

Dennis Postma

Mijn sideskirts komen ook bij RB vandaan, de levertijd zou ongeveer een maand zijn, het is uiteindelijk 3 maanden geworden MAAR ondanks de lange levertijd ben ik zeer tevreden gezien het onbeschadigd geleverd word en de pasvorm perfect. Dus het is het wachten waard  !-!

Maar goed back on topic  ;)

RaymondTroost

uhmmm... als er al een bestelling gedaan is in februari en die heeft ze nog niet.. dan kan je best eventuele volgende kopers van dat product er op adenteren dat de levertijd niet exact bekend is.. lijkt mij..


Citaat van: Remko de W. op 30 mei 2006, 20:54:15
als ze daar op voorraad waren geweest,
had rb ze ook al wel gehad denk ik,
dus dat slaat nergens op... :0

Ververs

Ja, ik ben ook erg tevreden over RB hoor. Het gaat over de Rosso Side-Skirts. Als ik een mailtje stuur en daarin vraag naar de status wordt deze altijd snel beantwoord en ik heb dan nog maar even wat meer geduld. RB zelf kan er ook niks aan doen dat de skirts gewoon niet geleverd kunnen worden.

Reinier Goorden

En over welke kleur ging dit :x

bas1984

Citaat van: Remko de W. op 30 mei 2006, 20:54:15
als ze daar op voorraad waren geweest,
had rb ze ook al wel gehad denk ik,
dus dat slaat nergens op... :0

dan slaat jou reactie ook nergens op,

bij reichhard hadden ze mijn spullen ook nie op voorraad.

had toch wel lekker snel binnen allemaal


RaymondTroost

neej precies.. geef toe dat die super snel andtwoort enzo.. hij kan er idd zelf niks aan de toelevering van de skirts doen.. wel dat die dan neit met zkerheid kan zegge wanneer ze er zijn.. btw ik heb de elia meran besteld..

magoed ontopic  !-!

Stefan

wat er allemaal niet ontstaat in een topic over een kleur van een auto he.... :x :?
***VERKOCHT***VERKOCHT***
Megane III 2.0TCe-180 Privilege (kleur Rouge Dyna)

Jan van Heteren

IDD heren Back on Topic!!...... Y
Meganomaniac

EyesOnly

Mijn coupé krijgt deze week ook een heel leuk kleurtje :D
Hoop dat ze vrijdag klaar is!

RaymondTroost

#56
en gaat die ook in de bumpers? btw wat voor kleur o-)


btw jongens heb net ff het staaltje gefotogrqafeerd met me telefoon onder een spotje :P En ik moet zeggen dat dat al neit tegen valt.. Op dit staaltje is goud gebruikt en silver.. Ik was nog niet helemaal tevreden.. dus nou komen in de blanke lak ook nog glitters 8) maar zo wordt de kleur.. hijs best wel donker in vergelijking tot de stnd kleur.. maar hij wijkt nou ook weer niet te ver af, dat het opvalt als je de deur open zou doen !-! ik ben iig blij met diet resultaat




powerkiter

disco effect :q   mega bling straks in de zon :)

Decepticon#1

Lijkt enigszins op de kleur van mij, maar die is iets minder 'bling'!

mickeynox

En die van jou is toch ook wel wat donkerder.

Krijg wel een beetje bowlingbal gevoel Raymond  :D, maar is wel een strak kleurtje. ik kom ckers es kijken als het af is  !-!

EhPortal 1.39.5 © 2024, WebDev