Advertenties


Nieuwe Kleur

Gestart door RaymondTroost, 17 april 2006, 18:00:35

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Michel Cijs

hangt van diverse zaken af:

* kleur
* wat moet er nog meer gebeuren
* kwaliteit
* wit of zwart  ;)
* motorruimte etc ook of niet
* etc

maar tel met een leuke metallic lak voor kwaliteitwerk maar op een goede 2500 euro voor een respray zonder al te veel extra las en plamuurwerkzaamheden

peterachterop

Maar dat zijn zeker dingen die je dan gelijk mee kunt gaan nemen.
Knippers uit voorscherm, logo uit kap, alle logos van achterklep.

Michel Cijs

als je dat wilt, dan is de respray uiteraard het moment daarvoor (vond ik wel tenminste  :))

maar incl kwalitatieve goede respray gaat dat niet voor die prijs, tel er dan snel 1000 euro bij op

candy red of flip flop ook wel + 1000 erbij

RaymondTroost

juist.. jah..  Ik had vandaag een prijs gehoord.. van die jongen en wat michel allemaal zegt klopt aardig.. IK heb ook de knoop doorgehakt waarschijnlijk... Alles logo's etc etc.. deukjes eruit.. En dan een iets donker tint groen.. met een silvere grove flow eroverheen.. Ben dat woordje kwijt wat die jonge ookalweer zei _o_

Dit scheelt me me motorruimte en de binnekant zoals instaplijsten enzo.. die laten we zo.. omdat dan de kleur niet opvalt of uitsteek als je de deur open doet! En dat scheelt enorm in de prijs.. Tevens ben ik bang als ik hem oranje laat spuiten dat ik hem later moelijk wegkrijg... Tja je moet er maar van houden :)

als iemand nog tips heeft zeg het me aub!

Michel Cijs

zullen sirelics (ik weet niet hoe je het schrijft) zijn waarschijnlijk  ;) !-!

wess

ik zou niet te veel afwijken van je originele kleuren vooral als je je binnen kanten niet laat spuiten.  !-!

RaymondTroost

nee drom.. Hij wordt iets donkerder.. denk ik.. Als ik me auto nu poets en hij staat in de zon.. dan heeft het ook een beetje een blauwe gloed.. Dat effect wil ik dus nog meer naar boven halen.. En dan nog (idd michel) de zilvere grove sirelics erin verwerken zodat die zeg maar lekker sprankeld :q

ik hoop dat ik er zo iets van mag verwachten zoals de spuiter zegt.. Teven heb ik ook de elia meran skirts en V-style bumper besteld :D

De skirts worden niet strak getrokken ivm met toekomstige verkoop :P

RaymondTroost

zo ff een update.. Heb vandaag even foto;s gemaakt bij cartrend van een soortgelijk iets wat ik dus ook wil kwa spikkel. Hier kan je goed zien hoe grof de spikkel is... Je moet er wel bij denken dat mijn spikkel zilver is :D Tevens heb ik ook een uitlaatsysteem geregeld.. MOet ff kijken wat ik wil. Maar ik denk dat het 2 of 3 dempers in het midden word.. _o_

De foto's zijn genomen in tl licht.. Maar ook dan zie je hem super goed! !-!










Meganepower

Zeeer fraai zo met die spikkels,Raymond!!!! !-!

RaymondTroost

ja ik vind het zelf ook errug vet,, maar de meningen zijn best verschillend... Sommige vinden het al gauw te druk staan 8)7.. Mja je auto sprankeld wel als een diamantje _o_

geef je mening mensen.. nu het nog kan want vanavond gaan alle puntje op de i :P


Meganepower

100% doen Raymond,mja.........tis wat jij wilt,het is jouw auto en het zijn jouw centjes GO FOR IT Y

Bartjuhh

Ik vind het lastig om te beoordelen op de foto's maar het praatje klinkt als muziek in de oren !-! Verstandig dat je niet teveel gaat afwijken van de kleur ivm niet spuiten motorruimte enzo slim bedacht!

peterachterop

een half jaar geleden waren er 2 broers bezig met het fixen van een megane cabrio, deze zou gespoten worden in de kleur geel met goldflakes erdoor.
Is hier ooit nog een foto van voorbij gekomen?

Timo Zuiderduin

waren dat niet de gebroeders Oost??

peterachterop


EhPortal 1.39.5 © 2024, WebDev