Advertenties


Nieuwe Kleur

Gestart door RaymondTroost, 17 april 2006, 18:00:35

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 2 gasten bekijken dit topic.

Dirk Kuipers

Sja, ik ben liever niet afhankelijk van een potje lak dat ik nog heb staan... Daarom ben ik opzoek naar een standaard kleur ergens van.

Jan van Heteren

Een speciale kleur of een eigen gecreerde kleur is ook altijd te maken
mijn kleur is een kleur die compleet klaar gemaakt gekocht kan worden en dus besteld kan worden
die van michel is eigenmaak maar zijn we uitgegaan van een originele kleur maar deze aangepast
als je weet wat er aan de kleur aangepast is dan kun je de kleur altijd maken
het is zelf zo als je een staal hebt van de gespoten kleur kan deze door het schadebedrijf opgestuurd worden naar hun lakleverancier en deze kan op basis van het staal de kleur opnieuw makenen dus een nieuw recept maken ;)
Meganomaniac

Dirk Kuipers

Ah oke. En stel ik wil dus een gele lak, met een zwarte gloed. Is een lak zo te maken? Of moet je dan de auto geel spuiten, en dan zwart na nevelen? Of?

Ik zag trouwens deze megane ook, die kleur vind ik ook wel super vet, en wellicht het overwegen waard:

Stefan

hele dikke kleur die oranje _o_
***VERKOCHT***VERKOCHT***
Megane III 2.0TCe-180 Privilege (kleur Rouge Dyna)

Sjors


Oranje met een zwarte gloed, is dat geen optie Dirk?

Hier is nog een oranje megane misschien dat je deze al gezien had?

http://i9.tinypic.com/2yphxd2.jpg
Monte Carlo!! aan de Maas!!

mickeynox

Mijn megane heeft ook een ander kleurtje black and blue van austin martin. Dit is zwart met parelmoer blauw. Deze heb ik gewoon uit een boek gehaald. Heeft jou spuiter geen boeken waar  je uit kan zoeken lijk me sterk dat daar nix tussen staat. Ik moest toen uit ongeveer 5000 kleueren kiezen.

oranje is wel een hele mooie kleur maar ben je nie bang dat nederlands elftal verlies (wat best voor de hand lig) dat je in een boze opwelling heel je auto met de hand gaat overschilderen  8)7

Suc6 met je keuze.

Wouter

Is het oranje van Megane II RS niks dan? Vind ik persoonlijk ook erg mooi. En is een standaard kleur.
Renault 19 1.8s --> Renault Megane Coupe 2.0 16v --> Renault Megane II Grand Tour 2.0 16v Tech line --> Renault Megane III Estate Tce 180 Privilege

Nils

Of het oranje van de nieuwe Ford Focus...

Boy

jah de ST, das echt een dolle kleur  :9~


R

#114
hou je vast...(love it or hate it, maar anders is het wel! :)





deze verf kwam ik tegen toen ik aan het zoeken was naar een bruikbare chromepaint voor m'n velgies die een keer niet vervaagt of bladdert, het schijnt dat deze (Mirrachrome) het resultaat het best benadert (de auto is trouwens van 50cent)

Michel Cijs

als je echt iets aparts wil

lambo orange  Y


de tandjes wat mooi

Voor geel zou ik je de bmw kleur aanraden phoenix gelb  Y

Patrick26

Vind dit wel een leuke kleur van een maat van me

is geloof ik met zilver flakes erin.. als de zon erop staat is het een soort van flipflop echt heel mooi






Reijnders

Lambo-kleuren rijden er al heel wat rond zou dan toch persoonlijk voor een eigen nieuwe mix gaan als ik jou was  ;)

marcellino

Een varriant op two tone ik vindt het  heel fraai.
en een leuke kleur geel/oranje
http://dagost.free.fr/tuningpagesperso/IMG_0397.JPG

YVE5

Automotive Photography & more: www.YVE5.be

EhPortal 1.39.5 © 2024, WebDev