Advertenties


Voorbumper

Gestart door Meganepower, 11 april 2006, 19:04:41

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 2 gasten bekijken dit topic.

Meganepower

Ik ben op zoek naar een mooie strakke voorbumper voor mijn Megane phase1,heeft er iemand suggesties,foto's????
Eventueel met fabrikant en prijs??? Vind het zeer moeilijk er een te kiezen......

Sjors

Kijk eens onder Projecten gedeelte. Zo hebben o.a.  Timo, Peter Achterop en anderen een andere voorbumper.

En kijk eens bij de clubsponsors. www.rbcartuning.nl

Succes ermee  !-!
Monte Carlo!! aan de Maas!!

peterachterop



Meganepower, dit is de mijne.
Hier zie je niet veel van (deze is na die tijd ook strak gezet siergootjes dichtgemaakt, nrbord uitsparing strak gemaakt).

Het model is de elia supersport (volgens mij).

deze is iig zwaarder dan de originele, je krijgt hem er alleen op met 2 man.

Meganepower

Strakke bumper hoor!!!!! Mijn Megane is 4,5 cm verlaagd voor en ben bang dat de meeste bumpers op de grond komen te hangen

Meganepower

Deze zou ik graag onder willen hebben,heeft iemand er ervaring mee hoe laag ie komt te hangen???

Meganez

Volgens mij is dit een photoshop van deze bumper, dus kan je het hier niet helemaal goed zien, maar mijn broer heeft deze onder zijn calibra hangen en daar is tie echt heeel erg laag. Hij kan echt geen drempel meer over.

Meganepower

Heeft iemand van hier hem al op zijn Megane zitten????

Sjors

Kijk even bij de foto's van de meeting in Schoonhoven. Er is een Bordeaux rode Megane met deze voorbumper. Weet alleen niet zijn naam maar andere hier zullen hem wel kennen.
Monte Carlo!! aan de Maas!!

Timo Zuiderduin

die voorbumper is heel erg laag  Y steekt ook vrij ver uit naar voren dus als je alleen je voorzijde verlaagd hebt dan komt ie heel erg dicht bij de grond.

Meganepower

ik bekijk die bordeaux rode megane waar je t over had wel ff in Zandvoort als ie er is,kan ik ongeveer kijken hoe ie bij mij komt te hangen


wouter arnouts

o die bumper wil ik echt al kei lang maar ben bang dat ik niet meer de straat in kom  :(

Meganez

Ach ja.. je moet er van houden.. zo niet dan vind je hem gewoon  l- l- 8)7 ;( zoals ik.

Ik zelf vind deze eigenlijk wel super:

http://www.marktplaats.nl/index.php?url=http%3A//koopjes.marktplaats.nl/auto_diversen/onderdelen_renault/27330342.html%3Freturn%3DeJw1yl0KgzAQBOC7FPTRmNiCRKS0F5Fo1jYYk5Cs%252FaV374bSl5mP2VWSy7eRdZek4FzuxujvCborYpCMLT6Aq1YVFwxWKUyVs0xt6AdtbhATOOadhqjBghsiOLVZZFMrqiuu9ohj7%252BfyYXte6tQv96I5rXBRDgpxEPXktwBFc0ZPOydYitO%252BzRKkluIctv8RCS8TMh%252FE3M9fz4k6P8Oo8lQTfTJ5LEMvdt3nC5kcR7A%253D%26df%3D1

Aan de zijkant van deze bumper zitten nog luchthappers.. Hiermee is het dus bijna dezelfde bumper als die Wess ooit heeft gemaakt (en hier heeft verkocht) Alleen de onderlip die er aan zit is net ff anders.

Ik heb de beste man echter al is een emailtje gestuurd over pasvorm enzo.. alleen nooit antwoord gekregen.

peterachterop

bel m anders eens

Meganez

Momenteel geen geld meer dus de man heeft zn kans gewoon verspeeld..  :)

nee, ik kijk later nog wel weer ff als ik is wat geld over heb..

EhPortal 1.39.5 © 2024, WebDev