Advertenties


mat zwart

Gestart door mickeynox, 21 maart 2006, 15:31:21

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

mickeynox

Zoals sommige al weten wil ik m'n meggie mat zwart gaan spuiten, maar ik heb daar nog wel twijfels over. Ik weet niet wat precies de nadelen daar van zijn ivm steenslag en zulke dingen.

Zijn er mensen die hier ervaring mee hebben of iemand weten die ervaring mee heeft. Alle info is welkom.

Greetz Martijn. (aub niet teveel over hoe mooi het is , maar alleen de tips  ;D ;) )

Wodcameel

Ik heb een motorhelm gehad die matzwart was en het vuil was er enorm moeilijk af te krijgen.Denk dat het ook zo zal zijn met je hele auto als ie matzwart is.Ik denk dat je er enorm spijt van gaat krijgen want je krijgt ook een beetje een verouderd effect.

mzzzl

Manuel

bas1984

ga eens na cleaned.de

daar heb je mattundplatt... die heeft een mat zwarte B corsa... moet je hem eens vragen wat de nadelen zijn.... weet wel dat heeeel erg veel spuiters deze kleur nie graag of niet spuiten omdat het erg lastig schijnt te zijn....

mij lijkt wel dat je werkelijk ALLES op de lak gaat zien  :(

mickeynox

cleaned.de of be

khad van michel al gehoord van be maar daar kom ik nie binnen en meeladressen kan ik nie vinden van die gasten. En sorry maar Duits is niet mijn sterkste kant.

kvin het echt een super kleur maar volgens mij zitten er veel nadelen aan, toch nog eens goed praten met de spuiter wat die ervan vin.  :D

Jeroen

Waarom kom je cleaned.be niet binnen.
Is gewoon open?

mickeynox

ja maar kan geen acc aanmaken om bv vragen te stellen

Jeroen

#6
Hmm, ik zie het.

Hier staan de beheerders:
http://www.cleaned.be/about.php

bas1984

Citaat van: Martijn (mickeynox) op 21 maart 2006, 17:31:05
cleaned.de of be

khad van michel al gehoord van be maar daar kom ik nie binnen en meeladressen kan ik nie vinden van die gasten. En sorry maar Duits is niet mijn sterkste kant.

kvin het echt een super kleur maar volgens mij zitten er veel nadelen aan, toch nog eens goed praten met de spuiter wat die ervan vin.  :D

sorry foutje.... cleaned.BE

bas1984

voor email van matt und platt moet je me maar ff mailen  :D

mickeynox

denk toch maar dat het het niet gaat worden. heel veel mensen adviseren me om het niet te doen. omdat het een hele moeilijke kleur blijkt te zijn. erg jammer want had het graag gewild.

maar nu een volgend probleem. welke kleur dan wel  :-\ ben helemaal gek van zwart, maar wil niet de orginele kleur trug dat vin ik zonde van de respray. heel donker grijs lijk me ook wel wat. ik weet het nog ff nie  ;D

MB82

Parelmoer blauw, net zoals Michel Cijs maar dan blauw. Of het tegenovergestelde van wat je nu hebt: wit!

berry_p



martijn even gek maken ;)

Bartjuhh

Sja wit is wel origineel! Maar geldt wel hetzelfde voor als het mat zwart... is snel vies (al zou ik het er wel voor over hebben! af en toe poetsen kan geen kwaad ;))

Ververs

ik vind dat lamborghini geel errug mooi of ander oranje, echt stoer  :D

ronaldm

Dat donker grijs ziet er ook niet verkeerd uit ;)

EhPortal 1.39.5 © 2024, WebDev