Advertenties


Kent iemand deze kleur Megane? Brons Metallic.

Gestart door Niels Mensink, 20 maart 2006, 23:10:18

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 2 gasten bekijken dit topic.

nylez


Ricardo

Zo had ik de Megane nog nooit gezien qa kleur. Hij is erg apart en ik zou ervoor gaan Niels  :D

Niels Mensink

Ja, lijkt me wel een goeie move he!!
Leuk dat er toch foto's vanzijn!!!

Ricardo

#18
Ik zou zeggen kopen die Megane, (uitbouwen) en lid worden van de gezellige RMC club (of was je dat al ???)

Niels Mensink

Ik was geen lid nee. Ik ben momenteel lid van Tuningunleashed.nl
Ben daar medeoprichter. Maar uitbouwen zal even op zich wachten. verlagen en velgen zal de eerste move zijn, maar ik heb ondertussen al een tuningsseizoen achter de rug om het zo maar te zeggen. MIjn coupe is namelijk voorzien van flink wat uitbouwsel.. zie de site van tuning unleashed... Zilvergrijze megane(te koop)

Ricardo

Net ff gekeken op die site, zeer mooie Megane Niels  :D. Zover ben ik nog niet met mijn Megane. Ach alles op z'n tijd  ;D. Gr

Niels Mensink

Nou kerels....
Omdat er zo veel positieve reacties zijn geweest, en de dealer mij net heeft gebeld heb ik de auto GEKOCHT!!!!!!!! ;D
Wel zielig voor mijn uitgebouwd megaantje, maar hij moet maar plaats maken voor de cabrio!!!
THANKS voor de pica's

Niels




Decepticon#1

Gefeliciteerd! Mooie, zeldzame kleur (ik ken dat  ;D) dus geniet ervan ennuh, er zijn al genoeg voorbeelden gegeven hoe mooi 'ie kan worden! Have fun with it...en alvast maar welkom bij de club?  :D ;)

Paul B.

Ja ik kwam net nog langs Munsterhuis, er hingen slingers en ballonnen
eindelijk na 1,5 jaar hebben ze die Megane kunnen verkopen  :)
(blijkbaar had niemand het lef om een niet zo'n dagelijks kleurtje te kopen)

Maar gefeliciteerd met de cabrio, zoals ik al zei mooi kleurtje  :D


Stefan

gefeliciteerd :D
ook ik vindt het trouwens een hele aparte en vooral mooie kleur
***VERKOCHT***VERKOCHT***
Megane III 2.0TCe-180 Privilege (kleur Rouge Dyna)

nylez


Meganez

Gefeliciteerd.. en vooral op een getunde megane komt dit kleurtje zeker tot zijn recht  :D

EhPortal 1.39.5 © 2024, WebDev