Advertenties


Kent iemand deze kleur Megane? Brons Metallic.

Gestart door Niels Mensink, 20 maart 2006, 23:10:18

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 3 gasten bekijken dit topic.

Niels Mensink

HeyHey,
Ik ben momenteel op zoek naar een cabrio, en nu vond ik deze in de buurt van Rijssen. Hij staat al 1,5 jaar stil vanwege de kleur.. Ik houd zelf wel van apart en afwijkend.... Kent iemand de kleur? In de zon moet hij blijkbaar oranje worden, als het bewolkt is moet het meer donkeroranje/brons zijn... Ik vind het wel apart, ben er alleen nog niet uit of ik tot koop overga. Mocht iemand nog foto's hebben van een getunede in het brons, altijd welkom! je kunt me dan pm sturen!Ik moet namelijk wel mijn zilvergrijs, met blauwige gloed, coupetje inruilen.., Laat ff weten of je de kleur wat vind!!!! Kijk verder niet naar de vering/ wielen... daar zal aan worden gewerkt! >:D



Niels

Niels Mensink

En dit wordt de inruiler dan... hij is nu nog te koop, maar zal wellicht worden ingeruild.


Michel Cijs


Reinier Goorden


Niels Mensink

ZO! Over snelle reactie gesproken!!!!!!!!!!! Bedankt man!! Je maakt me hier een stuk blijder mee :P Heb je ernog meer?

Paul B.

Munsterhuis, die Megane staat bijna bij mij om de hoek en
staat inderdaad al lang te koop.

Die kleur is volgens mij maar heel kort geleverd, maar is zeker
als de auto goed wordt aangepakt erg mooi en orgineel.

Niels Mensink

Munsterhuis ja! klopt idd. Ik heb een bod gedaan, hij richting mijn megane ook.. dus hopen dat ie hapt..
Ik lever wel veel in, vanwege de tuning die ik al gedaan heb, maar ik vind deze megane het ook wel waard denk ik.
Het is 200km rijden voor me, maarheb hetafgelopen zaterdag toch maar ff gedaan. En de kleur viel me in eerste instantie tegen, maar begin hem steeds mooier te vinden.
hopelijk is het ook allemaal wel makkelijk met spuiten voor in de toekomst O0
Maar op internet zijn er weinig foto's van te vinden... :(

Niels Mensink

Bedankt allemaal voor de reacties al zo snel!
Ik kan met een gerust hart gaan slapen :D
Hopelijk morgenavond als ik weer ga internetten dat er meerdere foto'szijn... Al bracht die bovenste foto me wel al richting de goede richting!!!

THX! Goodnight everybody! :angel:

Timo Zuiderduin

Ik vind het een topkleur.
ik ken 1 vrouw die deze kleur heeft en dat is een van de weinige die hem in die kleur heeft.
maar iedere keer als ik hem zie ben was toch een beetje jaloers (dit was voordat ik de nieuwe kleurtjes had)

Dennis Postma

Vind het zeker ook een mooie kleur voor een cabrio. Heb er zelf ook wel eens naar gekeken, ze zijn moeilijk te vinden en op de weg zie je ze dus ook niet veel.  :D



Als ik jou was zou ik 'm zeker niet laten staan om de kleur  :D

EbOoZ

Nee inderdaad! Erg apart, maar ook erg mooi :D

The Nilles

 :D Mooi! Ik wacht op reactie vanuit de dealer momenteel...
Dan op zoek naar een verlaging, en als ik me eigen velgen niet mag houden een mooie set 17inchers...
Oja, mocht er nog iemand een roadboxje hebben ;)

eliatuning

die megane waar op de zonneband staat: the shadowz, ken ik
het is een zeldzame kleur vind ik
maar is heel mooi
heb die al een paar keer van dichtbij gezien, en is zeker de moeite waard om deze kleur te nemen hoor
was ook wel wat jaloers op die kleur
ik zou er voor gaan

greetz
rather low and slow than high and fast

mickeynox

het is persoonlijk nie mijn kleur. en cker nie in samenwerking met de kap (mooier in creme ofzo) en en interieur (maar die vink bij geen enkele megane mooi  :-X )

Maar ik denk wel dat er wa van te maken is en apart is het cker  :D

EhPortal 1.39.5 © 2024, WebDev