Advertenties


Bodykit

Gestart door Erik-G, 20 maart 2006, 21:48:58

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Erik-G

Hallo allemaal,

Even een vraag heeft er iemand ervaring met een bodykit van SK-tuning?
Ik twijfel namelijk of ik de bodykit wel moet kopen. Ik weet namelijk niet of de pasvorm goed is
en of de bumpers van goede kwaliteit zijn. Ik hoop dat iemand deze vraag kan beantwoorden.

Ik hoor het wel

Erik

Stefan

Ik geloof idd dat de ervaringen met de spullen van SK over het algemeen wel goed zijn.
Zo heb ik althans ervaren uit de tijd dat ik hier actief ben van diverse leden
***VERKOCHT***VERKOCHT***
Megane III 2.0TCe-180 Privilege (kleur Rouge Dyna)

Andy

Ik heb nu een EVO spoiler van SK op m'n auto zitten en die is scheef.
Hij past wel goed, maar er zit een verschil in hoogte van ca. 1 cm in.

Ondanks dit heb ik nu wel siteskirts van SK liggen en er komt een achterbumper van SK op.
Ik verwacht dat hier de pasvorm wel goed is. Over een paar weken weet ik meer, wanneer dit alles gemonteerd en gespoten wordt.


bas1984

heb sinds kort een SK RS achterbumper en de pasvorm is perfect... niks hoeven aan te passen...

enigste wat je moet doen is ff gaten boren voor je bumper te bevestigen  :D

RB Cartuning

Beste leden,

Zoals jullie misschien weten ben ik hoofdimporteur geworden van SK-Tuning sinds dit jaar. De kwaliteit van SK-Tuning is bijna altijd goed. Ik geef dan ook de garantie dat de pasvorm goed is, mocht het zo zijn dat het niet zo is, dan krijg je kosteloos een andere.

Ik heb ook een aantal modellen bumpers en sideskirts op voorraad liggen, andere kunnen makkelijk worden besteld, maar de garantie geldt voor elke SK-Tuning product.

Groeten,

Robert
RB Cartuning

Dennis Postma

Dat zegt allemaal toch genoeg over de kwaliteit van de SK-producten lijkt mij. Gewoon top  :D

EhPortal 1.39.5 © 2024, WebDev