Advertenties


Spuitkosten?

Gestart door Roodenwit, 29 oktober 2004, 20:01:26

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 2 gasten bekijken dit topic.

Roodenwit

Gewoon ff een stom vraagje, maar hoeveel kost het ongeveer om bv. een bumper te laten spuiten?
Gewoonweg ruw geschat he.
Groeten
Roodenwit

Stefan

Bij een officieele spuiter of gewoon bij een kennis die het ook (zwart) kan.....??
In het 2e geval ligt het er natuurlijk aan hoe goed je zelf kan handelen...
Mijn bumper heb ik wel eens laten spuiten voor 75 Euro, dat was handje kontantje in de broekzak van de spuiter...... :D
***VERKOCHT***VERKOCHT***
Megane III 2.0TCe-180 Privilege (kleur Rouge Dyna)

Roodenwit

En bij een officiele dealer/spuiter?

Stefan

300 Euri...gok ik zeker wel op, maar ik ben zelf helaas geen spuiter dus kan er ook een beetje naast zitten....... :-\
***VERKOCHT***VERKOCHT***
Megane III 2.0TCe-180 Privilege (kleur Rouge Dyna)

ppveenstra

je moet uitgaan van 300 euro! :D

Tuned

als je de boel gespoten en gemonteerd heb ongeveer:\

voorbumper : 250 -300
achterbumper : 250-300
skirts :200-250
vleugel met dakspoiler : 225
motorkap : 200

denk dat dit ongeveer een prijs is maar dat verschilt per spuiter en naarmate hoeveel je er laat spuiten in een keer..\ik heb het bovenste betaald

rombartus

het ligt aan de kwaliteit van je bumper.
een originele bumper hoef je maar te schuren met 500 en je kunt hem spuiten.
een sportbumper die meestal van polyester zijn,moet je vaak eerst de gaatjes opvullen met plamuur en dan een paar grondlagen erop spuiten voordat ie strak is en je hem kunt spuiten............
ik zou gewoon voor een goede kwaliteit en gaan niet bezuinigen op spuitkosten.
groeten bart

Michel Cijs

het ligt aan het materiaal, aan de lak, aan de toestand ervan en dan nog verschilt het per spuiter

maar rond de 200 euro voor een normale bumper met een normale lak lijkt mij een aardige prijs

Tuned

om maar geen nieuw topic te openen wil ik dit even kwijt,
ik had via iemand van een lak gezien bestaande uit nsx oranje, met glitters,metalic en een flip flop naar rood dat was echt een mooie lak ,de saxo op de cartrend stand van  100% tuning in ahoy had ook deze lak alleen met een donker oranje/brons kleur eigenlijk zat ik al te twijfelen om die te nemen volgend jaar, nu was ik vandaag op zoek naar de street tuner en heb ik even de auto en tuning bekeken  ;) en zag ik op de cover van een engels blas fast car ofzo een leuk lakje

donker blauw naar groen naar paars met diezelfde glitter flokken en en dus flip flop deze lak zag er ook erg super uit, zal zo snel mogelijk een foto proberen te posten misschein dat dat hem wel gaat worden in 2005  ::)

Ferdi


Mijn bumper lag op op 175 euro maar heb hem zelf helemaal spuitklaar gemaakt dus als je dat zelf niet reken er maar op dat je ongeveer 50 euro daar bij op moet tellen  :D

Timo Zuiderduin

Ik heb net even een prijsaanvraag gedaan voor het spuiten van mijn voorbumper.
maar dit kwam op 300 ex. BTW.  :o

de bumper is al in kleur dus hij hoeft naar mijn idee alleen nog licht opgeschuurd te worden en daarna in de kleur en blanke lak gezet te worden.
dit hoeft dan toch niet zoveel te kosten?

weet er anders iemand een goed adres in de omgeving Leiden of Amsterdam?

Greencabrio

Sja heb hier in regio utrecht wel een goede zitten omstreeks 150 a 200 euro? betaal voor een sk achterbumper 175 euro? Maar weet niet of dit voor jou te doen is?

GVR

Over uit het stof halen gesproken......


Timo Zuiderduin

Citaat van: Remko de W. op 24 januari 2006, 19:10:43
Spuitstof, wel te verstaan... :)

maar volgens mij word er bij ons in de buurt ok rond de 175 euro betaald voor het spuiten van 1 bumper.

trouwens als je moet laten spuiten,
kun je beter meteen die spoiler laten doen,
dat is goedkoper dan later los te laten spuiten... ;)

Spoiler is andere kleur Remko  ;)
de bumper moet zwart en de spoiler blauw!

ik heb vanmiddag nog even gebeld met mijn eigen dealer en die kan het wel voor 175 ex. BTW doen.
dus van de week even de bumper bij hun langsgooien en ergens mistlichten zien te vinden.

EhPortal 1.39.5 © 2024, WebDev