Advertenties


APK+achterbank en gordels eruit

Gestart door dbt20, 5 maart 2006, 15:47:25

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 3 gasten bekijken dit topic.

dbt20

Zoals de titel al luidt, ik heb mijn achterbank en de gordels eruit vanwege de audio.

Maar nu moet de auto volgende week door de apk keuring, maar ik lees als punten dat al je gordels bevestigd moeten zijn en dicht kunnen. maar geld dit dan ook als je geen mogelijkheid meer hebt om te zitten zoals bij mij?


Rmc_Jelluh

volgens mij niet.. als je geen achterbank heb heb je geen gordels nodig ,,,

Greencabrio

Hey ik heb een roadbox in mijn cabrio en dus de achterbank en gordels eruit en is sinds vorige week gewoon goed gekeurd!

Patrick

Als je geen zitplaatsen achter heb, dan hoef je daar ook geen gordels te hebben. :D

Edgar

Is volledig afhankelijk van de keurmeester.

Als de keurmeester het als zitplaatsen ziet dan wordt de auto afgekeurd.

Maar de meeste keurmeesters zijn wel te overtuigen na een klein rondje zittend op een versterker met een blazende sub in hun nek dat het geen zitplaats meer betreft...  ;)

ppveenstra

Citaat van: dbt20 op  5 maart 2006, 15:47:25
Zoals de titel al luidt, ik heb mijn achterbank en de gordels eruit vanwege de audio.

Maar nu moet de auto volgende week door de apk keuring, maar ik lees als punten dat al je gordels bevestigd moeten zijn en dicht kunnen. maar geld dit dan ook als je geen mogelijkheid meer hebt om te zitten zoals bij mij?


zodra je achterbank eruit is, is volgens de apk de regel dat je je gordels ook eruit kunt halen (achter)..

of in mijn geval gewoon netjes wegwerkt :)

dbt20

bedankt! het mag idd. i ga ze er nu compleet uithalen, ik hoor ze altijd rammelen op keien want ik heb ze nu nog achter de panelen verstopt bij de achteruit.

Nu hopen dat mn auto door de keuring komt zonder problemen, rechtertrommelrem is denk ik iets in versleten, begint goed te piepen bij langzaam rijden( als het koud is), en dan niet continu maar meer schurend piepend op bepaalde punten van een omwenteling.

RaymondTroost

kheb ze lekker onder de achterbankt gestopt rammeldingen :D

EhPortal 1.39.5 © 2024, WebDev