Advertenties


gaas-vraagje

Gestart door Erik22, 28 februari 2006, 11:33:40

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 2 gasten bekijken dit topic.

Erik22

Ik heb gewoon van dat aluminium gaas, alleen dat verweerd als het maar kan.. Wat is daar tegen te doen?? Iemand tips of iets dergelijks?

EyesOnly

Ik heb het ooit met siliconenspray gedaan, werkte goed.

Stefan

idd ff een beetje inspuiten/wrijven met een vettig spulletje siliconenspray of WD40 of iets dergelijks.
***VERKOCHT***VERKOCHT***
Megane III 2.0TCe-180 Privilege (kleur Rouge Dyna)

peterachterop


Timo Zuiderduin

bij mij ziet het gaas er ook niet meer uit.
eens kijken of ik dat binnenkort ook kan schoonmaken en behandelen!!

anders ga ik het gewoon spuiten o.i.d.

Meganez

Of gewoon zwart gaas kopen. Als hier wat vanaf springt door bijvoorbeeld steenslag kan je het gewoon bijwerken met een permanent marker en je ziet er niks meer van..

Timo Zuiderduin

helaas staat dit niet altijd, als ik zwart gaas in mijn bumper zou hangen zou het er vrij leeg uitzien en net of er niks zit!
misschien maar blauw spuiten  :o

Greencabrio

Of nieuw gaas kopen?  ;D en dat in de blanke lak zetten!

Erik22

ik zit er over na te denken om het in een antraciet-kleur te spuiten.. liefst het zelfde als dat van mijn velgen, anders kijken of ik het nog kan fatsoeneren of nieuwe kopen... bedankt voor de reacties :D

Suykerbuyk

met een tandenborstel en tandpasta schoonboenen???. net als bij goud, dat word dan ook weer helder van kleur. werkt perfect

Robert yellowDevil

Ik denk idd gewoon gaas op kleur kopen of anders spuiten in kleur.

zelfs als je het gewoon zilver wilt laten, dan silver spuiten en blanke laag er over.

Heb het nu bij mij zelf al voor de tweede keer vervangen en weer ziet het er niet meer uit, volgende gaas wat ik al heb liggen is zwart vanaf de fabriek, en hoop dat dat langer mooi blijft.

Decepticon#1

Helpt dat wat? Zo'n laag blanke lak? Toevallig dat ik er de afgelopen week nog een topic over wilde openen... ;D

Michel Veltman

nope helpt weinig ....zelf ook zilver gaas gekocht en voorzien van paar lagen blanke lak...nou als ik nu de voorkant bekijk is het weinig *shining* zilver meer...eerder bruin/zwart/grijs in de grill  :-\

geen id of je met wat spullen (?) het weer wat zilver kan laten glimmen....
- "Never argue with stupid people. They'll drag you down to their level and beat you with experience." ;)
- aka Yonexfreak :)

Stefan

of de lak waarmee je je remklauwen/remtrommels alu-kleurig maakt misschien ook een idee....
***VERKOCHT***VERKOCHT***
Megane III 2.0TCe-180 Privilege (kleur Rouge Dyna)

Michel Veltman

word het wel of een aardig aftape karwij als je het spuit als gaas nog gemonteerd zit..(of moet weer gaan priegelen met het visdraad waarmee gaas op plek blijft

geen van 2-en is een simpele just do it klus ;) ;D
- "Never argue with stupid people. They'll drag you down to their level and beat you with experience." ;)
- aka Yonexfreak :)

EhPortal 1.39.5 © 2024, WebDev