Advertenties


achterlichten spuiten

Gestart door bas1984, 25 februari 2006, 10:17:40

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 2 gasten bekijken dit topic.

bas1984

ik wil me phase 2 achterlichten spuiten....

dan alleen het oranje gedeelte van het knipperlicht.... krijg je daaar geen problemen mee met apk?
is het zo dat het alleen nog oranje moet knipperen? ook al is het rood gespoten?

achteruit rijlicht moet geloof ik wel helemaal wit blijven voor apk???

Bas

bas1984

mooi gaan we die spuiten.... laat ik me achteruitrijlichtje nog lekker wit....

msichien als ik nog andere achterunits vind voor keuring dan alles rood gaat  ;D

Rmc_Jelluh

@ Bas   ik weet niet of die van de ph1 ook passen maar heb nog originele set daarvan liggen zijn geel gemaakt..  het zwarte gedeelte en ze liggen me eik in de weg ..
50 eurrie ofzo ???

bas1984

kmoet echt phase 2 units hebben, zit nog een reflector in het wat de ph 1 nie heeft  :D

berry_p

ph1 heeft wel een reflector in de unit zitten, alleen een ph1 heeft geen mistlicht in de unit zitten.

bas1984

dat ken ook.... ff in de war.... maja moet dus toch phase 2 units hebben  :angel:

Patrick

Voor de APK is het niet toegestaan om verlichtingsglazen te spuiten,
je moet dus een extra setje lichten hebben voor de APK.

bas1984

zolamng ik het nie te donker spuit..... bij me vorige auto waren ze pikzwart gespoten.... geen problemen mee gehad  8)

Patrick

Hoe donker je ze spuit maakt niet uit,
spuiten is niet toegestaan dat staat in het APK boek.

Rmc_Jelluh

en soms heb je btje geluk en komt ie er wel door.. net als met meer dingen .. :P..

Suykerbuyk

heb ook problemen gehad bij de apk. moesten mooi weer schoongemaakt worden met aceton

bas1984

ze knipperen nog goed oranje dus zie het probleem niet zo  ;D

Decepticon#1

Vorige week nog door de APK gekomen met dezelfde lampen. Er was even twijfel of ze oranje moesten knipperen, maar we hebben het opgezocht in het grote APK-boek  ;D en daar stond dat rood was toegestaan. Dus ook voor de phase 1 moet het allemaal te doen zijn...en het staat inderdaad erg mooi!  :D

Mzzl,

Peter

Greencabrio

En ook door de APK heen gekomen met rode achterlichten! Geen enkel probleem....En als je het goed doet zijn ze rood maar knipperen ze oranje...Gewoon even oranje knipperlichtlampjes erin draaien  ;D

EhPortal 1.39.5 © 2024, WebDev