Advertenties


Racegaas

Gestart door ThE-BaKeR, 28 oktober 2004, 14:43:04

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 2 gasten bekijken dit topic.

ThE-BaKeR

Wat voor racegaas hebben jullie? Met rondjes, of ruiten? En in welke afmetingen?

Is dit misschien leuk? Kwam ik tegen op de site van AutoStyle...

TG 1253 - ?19,95   
RaceMesh ALu 125x30 cm/ruit 16x8 mm
Aluminium Racegaas 125x30 cm, ruit 16x8 mm 
Universeel



of deze...

TG 1200 - ?19,95   
RaceGaas RuitDesign 11x5mm /125x25cm
Racegaas 125x30 cm, ruit 11x5 mm 
Universeel



Zijn er nog dingen waarop ik moet letten bij het aanschaffen van dat spul? Ik wil het namelijk ook op mijn Coup? hebben...  ;)

Tuned

volgens mij die van 11 x 5 ruit

ThE-BaKeR

125cm x 30cm is zeker net genoeg voor de grill onderin de voorbumper? Of hou ik ook een stukje over voor die twee grilltjes bij de opening van de moterkap?

Tuned

even met karton een malletje maken kan je zo het beste je gaas verdelen, let er wel op dat het netter staat als je je grilletje het gaas beide kanten het zelfde heb...;)

ThE-BaKeR

Jah, da's waar!  :D

Welke zal mooier staan: ruiten of rondjes?

Alex

Ik heb de Tg1200 besteld, dus het gaas met de kleinere ruitjes, ik heb er al 1 thuis en ga als het goed is vandaag nog een pakket ophalen.
Ik vind de kleine ruitjes persoonlijk mooier als de grote ruitjes, ik heb ze naast elkaar gezien.

Maarja smaken verschillen en je moet doen wat je zelf het mooist vind.

Groetjes Alex

ThE-BaKeR

Ik ga ook voor de TG1200. Bedankt voor jullie reacties!  :D

Alex

Citaat van: ThE-BaKeR op 29 oktober 2004, 11:13:13
Ik ga ook voor de TG1200. Bedankt voor jullie reacties! :D

Goede keus, het zit er nu bij mij op die tg1200, erg mooi resultaat!

ThE-BaKeR

Heb nu racegaas wat ik nog moet bevestigen... Wat is het mooiste/beste? Gewoon voor de originele grill?

Michel Cijs

Citaat van: ThE-BaKeR op 17 december 2004, 14:43:57
Heb nu racegaas wat ik nog moet bevestigen... Wat is het mooiste/beste? Gewoon voor de originele grill?

staat een hele mooie FAQ van op de site.....

Erik22

Hee,

ik heb ook van dat gaas in mijn grill gemaakt, de orginele grill heb ik er af gehaald door die bevestigingsgaten uit te boren.. je kan dan het nieuwe gaas weer met wat schroeven in de oude gaten vastzetten. je moet dan wel de goede maat schroeven hebben uiteraad.. bij is het ook erg goed gelukt. succes ermee

Erik

ThE-BaKeR

Huh? Hoefde je niet te zagen dan in je bumper?

berry_p

Nou dat we het toch over gaas hebben...
Kan je gaas dat in de grijze grondverf (standaard vanaf de fabriek) zit laten spuiten bij een spuiter?
En blijft dit dan ook goed? je moet het gaas namelijk in de bumper altijd iets buigen.

Shane

mischien slimmer of het eerst te plaatsen en dan te spuiten?

Alex

Kheb nu een aantal maanden geleden mijn gaas gemonteerd, maar krijg het moeilijk schoon!!
Hoe en waarmee krijgen jullie het schoon???

EhPortal 1.39.5 © 2024, WebDev