Advertenties


Spoiler

Gestart door Kenny Mattheus, 16 februari 2006, 20:13:01

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 5 gasten bekijken dit topic.

Kenny Mattheus

Zoals de titel al zegt, ik ben misschien wel van plan om een spoiler op de wagen terug te plaatsen, maar ben er nog niet goed uit...
Heb altijd al van het cleane gehouden, maar zo een spoiler is ook altijd al een droom geweest? ;D
Nu zou ik graag eens jullie mening weten, ik weet ook wel dat smaak relatief is, maar toch...
Als er iemand ff een photoshop kan en wil maken, ben er namelijk niet zo handig mee? :-\
Hierbij een foto vd achterkant van de wagen en een foto van de alu spoiler





Alvast bedankt? ;)
GoD WHaS HoRNy WheN He CreaTeD My CaR , THaT'S WHy BiTCHeS LoVe HeR

Michel Veltman

niet doen is mijn mening iig.
dergelijke spoilers horen alleen op raceautos op het circuit en jou/mijn auto zijn beiden geen racewagens en rijden niet op het circuit > niet doen dus :D

als je dan toch een wat opvallendere spoiler wil, neem dan spoilers zoals er meerderen hier hebben de EVO spoiler.
zelf twijfel ik ook weleens tussen de achterkant met standaard renault spoiler zoals ik hem nu heb en een EVO achterop...
- "Never argue with stupid people. They'll drag you down to their level and beat you with experience." ;)
- aka Yonexfreak :)

Dennis Postma

Zou zelf een cadamuro spoiler nemen, deze zie je regelmatig op een cabrio zitten. Is mooi laag en toch anders dan de orginele Renault spoiler  ;). Denk zelfs dat de je dikke kans op een bekeuring maakt met de afgebeelde spoiler i.v.m scherpe delen  ::)

EyesOnly

Je krijgt daar inderdaad problemen mee. Levensgevaarlijk ook nog eens!

Kenny Mattheus

Ja, zou hem der wel aflaten, alleen voor de meetings erop mss, maar denk gewoon dat het een mooi zicht zou zijn...
GoD WHaS HoRNy WheN He CreaTeD My CaR , THaT'S WHy BiTCHeS LoVe HeR

Stefan

ik vindt dat soort spoilers eerlijk gezegd echt geen porem...
***VERKOCHT***VERKOCHT***
Megane III 2.0TCe-180 Privilege (kleur Rouge Dyna)

EyesOnly

Stel je voor dat je daar als fietser met je hand in blijft hangen met 50km...auw :)

Jeroen

Op een M?gane vind ik het geen gezicht, is meer voor tfaf auto?s.

Stefan

***VERKOCHT***VERKOCHT***
Megane III 2.0TCe-180 Privilege (kleur Rouge Dyna)

Jeroen

Ken uw klassiekers, The Fast and The Furious

Had dus moeten zijn TFATF

Stefan

***VERKOCHT***VERKOCHT***
Megane III 2.0TCe-180 Privilege (kleur Rouge Dyna)

Dennis Postma

Ik sluit me ook bij Jeroen aan dat die spoilers op een Megane gewoon geen porum zijn  :-X

Kenny Mattheus

Op een coup? zou ik het ook geen zicht vinden, maar aangezien de kont van de cabrio toch een aardig stukje langer is, weet ik het niet goed.
Een evo spoiler ofzo, vind ik eigenlijk niets, dan houd ik het liever zonder...
Ga denk ik een van de dagen eens binnenspringen in de tuningshop en eens vragen of ze hem er ff zo los kunnen opzetten  ;)
Dan kan ik direct het resultaat zien met en zonder dak en spoiler   :D
GoD WHaS HoRNy WheN He CreaTeD My CaR , THaT'S WHy BiTCHeS LoVe HeR

Timo Zuiderduin

spoilers zijn wel iets anders maar je krijgt toch wel een beetje een beeld van het resultaat.
zelf vind ik de EVO al te hoog voor een cabrio (ondanks dat ie er bij mij op zit) ik zou voor een lage kiezen, dan hou je de lekker dikke achterkant van de cabrio!!




op een coupe

Decepticon#1

Ik heb een evo op mijn coupe en ook ik stap weer over op de lage spoiler. Staat denk ik ook bij een cabrio het mooist. Of je moet de acherspoiler hebben die Joost heeft...die is ook megavet!

Mzzl,

Peter

EhPortal 1.39.5 © 2024, WebDev