Advertenties


iemand nog tips ophalen megane cabrio

Gestart door Esther, 6 februari 2006, 14:06:51

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Esther

Heeft iemand nog tips voor mij waarop extra te letten als ik a.s. vrijdag m'n Megane Cabrio Dynamique 1.6 16.V ophaal bij de dealer
alvast bedankt.

Vinne

Goed opletten of er vier wielen onder zitten!  ;D  8)

Maar even zonder gekheid: zie FAQ -> aankoopadvies
http://www.meganecoupe.nl/clubauto/aankoopadvies.htm

Timo Zuiderduin

-roest in de accubak
-antenne die goed in en uitschuift
-loop het dak ff goed na!
-kijken of alle ramen goed sluiten
-doorzichtigheid van je achterruitje (kan een punt van irritatie worden)

vraag ook voor onderhoudshistorie/NAP gegevens.
in mijn zoektochten naar een leuke Cabrio ben ik veel teveel import en teruggedraaide tellers tegengekomen.

GVR


Robert yellowDevil

- evt roest of gebobbelde lak onder het rubber, bij de lekgootjes, van de afdekkap van je cabriodak.
- beschadigingen van de lak in je portierrand, tussen je deur en je carrosserie, van de gordel die soms niet automatisch oprold.
- wielkassen van de achter wielen, goed kijken achter het randje voor bobbels.


Voor de rest heb je op alle roest zeker 12 jaar carrosserie garantie van renault, dus  dat kan altijd gratis gefixt worden en idd als je bovag hebt dan direct als er wat mis mee is naar de garage terug.

Plezier alvast met je aankoop.

Stefan

toch heb ik op de 1 of andere manier ook mijn twijfels of het hier niet om een Megane 1 fase 2 cabrio gaat.
Waarom zou je anders vragen waar je op moet letten bij het ophalen...?
***VERKOCHT***VERKOCHT***
Megane III 2.0TCe-180 Privilege (kleur Rouge Dyna)

Esther

dank jullie wel voor alle tips sorry dat ik niet helemaal duidelijk ben geweest het gaat om een cabrio van het bouwjaar juni 2001 zal denk ik dan wel fase I zijn maar kom net kijken in de wereld van cabrio dus heb nog wat te leren.
ik heb inderdaad 12 maanden garantie, ik heb bij het kijken wel wat kleine krasjes ontdekt maar die worden bijgespoten had ook wel geconstateerd dat het achterruitscherm wat vaal was geworden komt door het wassen in de wasstraat volgens verkoper had ik eigenlijk in de deal iets moeten proberen te regelen, maar dat durfde ik niet meer zo) :embarassed: ben hier en daar even aan het speuren voor een 2e hands windsherm maar die zijn helaas wat schaars...maar heerlijk om ermee bezig te zijn...nog een paar daagjes he duurt lang als je moet wachten.... ben heel blij met de gegeven tips nogmaals mijn dank (wil een foto toevoegen maar dat lukt niet helemaal)
groet,
Esther

Timo Zuiderduin

In jouw geval gaat het dus om de megane 1, fase2 Cabrio (dus na de facelift).
fase1 is gebouwd tot 1999 en heeft nog het oude neusje, fase2 zijn gebouwd vanaf 1999 en heeft de heldere koplampen en in de motorkap zitten de luchtroosters.
Inmiddels is sinds 2003 ook de nieuwe uitvoering van de Cabrio, de CC (coupe-cabriolet). dit is op basis van de Megane 2. officieel gezien staat jouw wagen topic in het verkeerde onderwerp geplaatst.
snap je hem nog?? neem anders hier even een kijkje:
http://www.meganecoupe.nl/clubauto/clubautos.htm

windschermen staan zo af en toe op marktplaats, 2e hands kosten deze je ergens tussen de 75 en 150 euro.

veel plezier met je Cabrio'tje, maar dat zal wel lukken denk ik!!

sebastiaan

vergeet de stickers van de megane.nl url stickers niet :)

Joost-cabrio


Esther


Esther


Joost-cabrio


Timo Zuiderduin

jep, blijft naar mijn mening de mooiste kleur voor de Megane!!

EbOoZ

Gelukkig zijn daar de meningen over verdeeld ;D :)

EhPortal 1.39.5 © 2024, WebDev