Advertenties


gladde achterklep

Gestart door Broekie, 25 oktober 2004, 21:17:44

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 4 gasten bekijken dit topic.

sebastiaan

In het oude forum heb ik ooit een gedachtengang laten gaan mbt gladde achterklep.
Lijkt mij nogsteeds het meest simpele.
Je haalt ergens een donor klep van dezelfde phase (1 of  2) en deze gebruik je om de holte
mee op te vullen..
Gewoon goed knip en plak werk. :D

Michel Cijs


Tuned

snap eigenlijk nie waarom ze nie zo glad geleverd kunnen worden, is toch redelijk vraag naar lijkt mij, de meeste haken alleen af op kans op scheuren en het werk en tijd wat er in gaat zitten

peterachterop

Toen ik nog Polo reedt kwam ik nog wel eens bij NL Power en als je zag hoeveel achterkleppen ze daar hadden staan voor de duitse wagens moet t toch ook mogelijk zijn voor de renaults?

Dennis Postma

#34
Misschien dat dit wat is, vond deze advertentie op speurders.nl en is toevallig van een clubsponsor? :D



Is een polyester achterklep
prijs: ?75.00
Bij Evolutionparts (www.evolutionparts.net)

ppveenstra

lijkt me niet de hele klep meer een afdekplaat toch?

Tuned

jammer dat het bovenste stukje er nie op zit(dat je dus echt een hele klep heb) dit lijkt meer het grootste deel van de klep, dus wara het mistlicht en nummer plaat zit, is wel zo dat je nu niet het scheuren van de uitsparing  zie..

ik vind dat er gewoon hele kleppe moeten komen  ;D

ppveenstra

lijkt mij ook, als je zon ding kan maken kan je ook een hele klep maken...

Ferdi

dat lijkt me idd een heel erg strak plan ja  :D

nylez

maarja, als iedereen ineens zo'n gladde achterklep heeft is het ook niet meer origineel he ;D

ppveenstra

het oog wil ook wat, das alleen maar mij meetings dat het even opvalt  ;D

Ben_Cabrio

Er zit geen mistlamp in de nummerplaathouder!!!!!
Je mistlicht zit in je achterlichten zelf...check maar eens.

Groeten Ben

Evolutionparts

Hallo,
Wij leveren de achterklepplaten prijs ? 75.00
T 0343-520806
www.evolutionparts.net

Meg-Cabrio

Waarschijnlijk niet voor Cabrio?

paikey

Ik haal even dit topic weer onder het stof vandaan omdat ik nieuwschierig ben naar iets,ik heb namelijk
gelezen dat een phase 1 klep ook op een phase 2 past,dit kan dan neem ik aan ook anders om?
Nu is de andere vraag,welke is makkelijker glad te maken de klep van een 1 of een 2???
Ik heb zelf een phase 1,maar wou zowiezo een donor klep kopen om die glad te maken en te spuiten.
welke kan ik dan het best nemen???

(dus als iemand er dan toevallig nog 1 heeft ligen voor een paar cente o-) laat het me maar weten)

Gr Paikey


EhPortal 1.39.5 © 2024, WebDev