Advertenties


gladde achterklep

Gestart door Broekie, 25 oktober 2004, 21:17:44

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 2 gasten bekijken dit topic.

Michel Cijs

auto van voor 97 ??

dan hoef je geen mistlampen te monteren

Broekie

hmmm das heeeel mooi.... :D

is dat probleem alvast opgelost.... :D :D

Nu nog het knopje voor de klep te openen....
Las ergens dat Cartrend hier speciale dinghen voor heeft, dus daar heb ik ff een mail naartoe gestuurd.
Wacht wel ff af wat ze voor antwoord geven.

wess

klopt die van mij is ook RDW goedgekeurd zonder mistampen en komt ook uit 97

EyesOnly

En toch moet ik er niet aan denken om zonder mistlampen achter te rijden.
Afgelopen donderdag nacht, 15-20 meter zicht, dan ben je heel blij als je ze aan kan zetten :)
(ik moest de navigatie gebruiken om bochten in de weg te kunnen "zien"...heerlijk)

Tuned

misschien je mistlamp iets verplaatsen naar een onopvallende plaats of je 3e remlicht aansluiten op je mistlap :)

denk dat de makkelijkste oplossing dan is lexuslook lampen of phase II lampen nemen dan mag je ze weg werken voor alle jaar tallen (omdat je dan de mistlampen in de achterlichten heb)

zelfde voor zij knippers, die moeten er na 97 ook op zitten, nu had ik ze eraf maar geluk dat ik de M1 spiegels had met knippers, jammer alleen dat die nog niet aangesloten waren  ::)

bas1984

hmmm....
kweet dat het lastig is om zoiets te zeggen......

maar wat zou het ongeveer kosten om je achter klep strak te laten trekken???

wat zou het kosten ongeveer exclusief spuiten en inclusief spuiten??

mzzl bas

ppveenstra

zit veel werk in, bij een bedrijf zal het toch richting 4 a 500 euros gaan schat ik, inclusief spuitwerk en plaatwerk..
binnekort weet ik de exacte prijs, want ben momenteel druk bezig om dit klusje te laten doen, bij een bedrijf... ::)

bas1984

 :o das geld zat in ieder geval.....

maar ziet wel uber vet uit!!!!  8)

mzzl bas

Evolutionparts

Hallo, Wij hebben deze achterplaten op voorraad, prij ? 75.00
Groeten Arjan,
Veban evolutionparts
Patrimoniumstraat 4
Driebergen
0343-520806
WWW, evolutionparts . net

Michel Cijs

strak gemaakte kleppen met staal, of overzetstukken van ABS ??

sebastiaan

Citaat van: Michel Cijs op  7 februari 2005, 11:43:30
strak gemaakte kleppen met staal, of overzetstukken van ABS ??
euh...even mijn expertise richting kunststof (abs dus) ... nooit doen..
Dat gaat fout door de krip en uitzetting etc doormiddel van warmte, kou en andere factoren van buitenaf.


wess

dan durf ik met jouw ook een uitdaging aan

Michel Cijs

die abs zaken kan je eroverheen haspelen, sebastiaan

maar idd in principe gaat het niet samen, kijk maar naar de motorkappen met poleyster ;)

skirts aanwerken etc kan wel als je het door en door poleyster etc maakt

wess

motorkappen moeten ook te doen zijn, je moet alleen ff weten hoe

Ferdi

#29
en toch ga je het ALTIJD zien... polyester en metaal gaan niet samen!!!
@ Wess, ik wil dat je voor mij een motorkap maakt en 5 jaar garantie geeft op het spuitwerk.... zou je dat met mij aan durven te gaan?? ;D? ;D gaat je namelijk veel geld kosten? ;)
Ik wilde ook een gladde achterklep... maar na overleg met Jan en Michel, ben ik hier van afgeweken, ik heb een ICE-installatie en dat trilt veel op je achterklep... gaat het op den duur toch weer uitlijnen... Ook hiervoor mijn aanbod op Wess...kun jij dat, en je weet dat ik een ICE installatie heb... en wil je er mij 5 jaar garantie op het spuitwerk op geven... laat ik het achter elkaar bij jouw doen!  ;)

EhPortal 1.39.5 © 2024, WebDev