Advertenties


Elektrische antenne monteren Classic

Gestart door Richard, 5 februari 2006, 17:51:22

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 3 gasten bekijken dit topic.

Richard

Hallo Meganisten

Om het in mijn ogen ietwat duffe uiterlijk van mijn Megane sedan (Classic) wat op te frissen heb ik besloten om een zwarte volautomatische elketrische antenne te gaan kopen en monteren op het linkerachterscherm. Noem het maar een tik, maar ik vind dit stijlvoller bij een sedan ipv hacthback.

Heeft iemand ervaring hiermee en wat de eventuele knelpunten kunnen zijn ?

Ik ben redelijk handig en in staat e.e.a. zelf te plaatsen, ken echter niet de historie en het plaatwerk van de Renault, dus vandaar mijn vragen.

Graag jullie reactie en ervaringen

geomjoo

Ik neem aan dat dat niet zo moeilijk is....Je kunt toch gewoon een gat boren via de kofferbak ??? De kabels kun je gewoon naar binnen trekken lijkt me.

Stefan

en toch vraag ik me dan nog steeds af wat een electrische antenne nou zoveel stijlvoller is...
maargoed, dat zal wel heel persoonlijk zijn ofzo.... ;)
***VERKOCHT***VERKOCHT***
Megane III 2.0TCe-180 Privilege (kleur Rouge Dyna)

Richard

Hoi
Dat "gewoon" doen bleek best wel voeten in de aarde te hebben. Moest een aanpassing plaatsvinden in het plaatwerk. Derhalve is het gebleven bij een handmatige antenne.

Vwb het stijlvolle . . . . ?ja dat is inderdaad een kwestie van persoonlijke voorkeur ! Ik vind al die standaard dakantenne's voorop op de Megane's niet mooi (behalve Cabrio).

En over persoonlijke smaak en voorkeur zullen we maar niet gaan twisten he !

Hier kan een slot op.

Groeten


EhPortal 1.39.5 © 2024, WebDev