Advertenties


Achterspoiler Coupe

Gestart door tiedjam, 5 februari 2006, 13:31:55

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

tiedjam

Ik heb nog een ander raar gebeuren met mijn Coupe. Sinds een paar weken vertoont het lakwerk van mijn achterspoiler blaasjes waardoor lak los komt. Is dit een bekend probleem van een Megane coupe? Hij is pas 4 jaar oud.

Ik hoor graag. :D

peterachterop

Bij de standaard spoiler naar ik m aannemen?

Toen ik op zoek was naar een coupe ben ik bij verschillende renault dealers langsgeweest en daar viel mij het ook op.
Bij 2 verschillende dealers waren er in totaal 3 coupes die dat hadden en met name waar de bocht in de spoiler zit vlak bij de bevestigingspunten.

tiedjam

Is toch zonde. Het is inderdaad een standaard achterspoiler. Ik ga maar eens terug naar de dealer waar ik hem gekocht heb afgelopen jaar (garantie loopt af volgende maand). Misschien kan hij nog wat hierin betekenen.  :-\

Inge

Dit soort problemen zijn bijna niet te voorkomen, spuiters zeggen het ook altijd eerlijk als ze een spoiler gaan spuiten. Ze kunnen hier geen garantie op geven. Heb het ook regelmatig gehad het spoilers. Maar het kan goed gaan maar net als je denkt dat het goed gaat ontstaat er toch weer zo'n blaasje op je spoiler.
Ook bij het spuiten van mijn evo wing vorige week zeiden ze het ook weer tegen mij.

Tja make-up aan de auto kost toch wel eens wat energie ::)


Inge

tiedjam

Weten jullie misschien ook of de achterbumper dezelfde lak problemen heeft? :D

Inge

Weet het niet zeker hoor, maar het ligt aan het materiaal waarvan ie gemaakt is........


Inge

tiedjam

Het is een standaard achterbumper. De kleur is parelmoer blauw/zilver. Het lijkt erop wanneer je wat dichterbij kijkt (bij het wassen) dat de lak gebarsten is (op de hoek).

Ik moet er wel even bijzeggen dat ik bijzonder tevreden bent met mijn auootje ondanks de probleempjes met de lak. ;)

Inge

Barstjes in de lak is volgens mij weer wat anders dan de blaasjes op de spoiler (heeft met silliconen te maken). Ik heb niet zoveel verstand van spuiten en strakmaken van de auto want dat moet ik altijd uit besteden maar volgens mij duiden barstjes op de primerlaag die er op zit die niet goed is verwerkt. Dus hij is vast wat bijgespoten denk ik.......maar pin me er niet op vast......




Inge

Sjors

Op mijn auto zit ook een standaart spoiler. toen ik hem kocht zaten op de uiteinden ( boven bevestigingspunten ) geen lak maar ducktape!

Aangezien ik zo verliefd was op de auto hem gekocht maar nu snap ik waarom die gedeeltes niet gespoten zijn!
Monte Carlo!! aan de Maas!!

Wouter

Ook ik had het probleem maar gelukkig fietste er een xtje een jongetje tegen mn achterkant aan en is het toen op zijn verzekerings kosten gelijk strak gemaakt en gespoten. Nog bedankt trouwens niet uitkijkend jongetje 8)
Sindsdien is het niet meer terug gekomen.
Renault 19 1.8s --> Renault Megane Coupe 2.0 16v --> Renault Megane II Grand Tour 2.0 16v Tech line --> Renault Megane III Estate Tce 180 Privilege

Inge

Soms zijn kinderen wel leuk..........in zulke gevallen bijvoorbeeld :D


Inge

Fungoid

Ik heb ook last van de blaasjes op de spoiler , ziet er echt niet uit !!! maar goed , deste meer een reden om een EVO aan te schaffen  :D ik hoop dat het bij de spoiler blijft en niet de rest van de auto.... mja afwachten denk ik maar :-\

tiedjam

Mmmmm..... ik heb 2 opties dus.... ???

me buurjongetje vragen om tegen de achterkant van mijn auto aan te fietsen, of een EVO spoiler aan te schaffen. ;D

Toch maar eens goed over nadenken. ;)

Wouter

of je buurjongetjes vragen om tegen je achterkant aan te fietsen EN een evo spoilert van het verzekeringsgeldkopen >:D
Renault 19 1.8s --> Renault Megane Coupe 2.0 16v --> Renault Megane II Grand Tour 2.0 16v Tech line --> Renault Megane III Estate Tce 180 Privilege

tiedjam

Ik wist dat het nog slimmer kon :laugh: Top!!! :D

EhPortal 1.39.5 © 2024, WebDev