Advertenties


Angeleyes deel 4

Gestart door Jan van Heteren, 30 januari 2006, 18:09:45

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

RB Cartuning

Ok, ik zal ze apart houden voor je....

Groeten,

Robert
RB cartuning

pppaultje

Hoi,

Samen met met vrouw hebben ik een megane cabrio bj 97.
(Eigenlijk is dit onze tweede auto waar zij in rijd, en ik ben onverschillig. Natuurlijk...)
Onlangs hebben we er (op haar advies en dat is echt waar ) angel eyes ingebouwd.
Het "we" is natuurlijk "ik", maar aangezien het idee van haar komt, is het dus "we".
Kortom, het resultaat is verbluffend, maar gezien mijn techinische achtergrond heb ik toch een vraag: Is het normaal dat bij het inschakelen van het groot licht, het dimlicht uitgaat?
Het groot licht en dimlicht brand nooit tegelijk, bij onze andere auto brand het grootlicht tegelijk met het dimlicht.
Het setje is afkomstig van onze "sponsor" uit Briele en is op de normale manier aangesloten.
Het type is de 16e (Phase 1).
Alvast bedankt voor jullie reacties.

p.s. Zodra ik door heb hoe ik een foto upload zal ik een plaatje meesturen van "haar" cabrio.

Groeten,

Paul & Ingrid.     

pppaultje

JAAAAAAA, ik heb het door.....
Sorry dat het zo lang duurde, maar uiteindelijk toch gelukt.
(zou kunnen bedenken dat er een eenvoudigere manier zou zijn om een fotootje mee te sturen)



Stefan

voor het eerst dat ik ze zie moet ik zeggen.
Ik had ze eigenlijk al veel eerder verwacht aangezien die angel eyes zo hip zijn.
ziet er wel "gemeen"  uit moet ik zeggen, maar uiteraard moet je het een x gemonteerd zien icm verschillende kleuren Y
***VERKOCHT***VERKOCHT***
Megane III 2.0TCe-180 Privilege (kleur Rouge Dyna)

Timo Zuiderduin

 _o_ _o_ _o_ _o_ _o_ _o_ _o_ _o_ _o_ _o_ _o_

heeeel erg vet  !-!

als ik mijn megane zou houden zou ik ze direct hebben besteld!!

Stefan

jij gaat ze dus bestellen.... Y 8) o-)
***VERKOCHT***VERKOCHT***
Megane III 2.0TCe-180 Privilege (kleur Rouge Dyna)

Reinier Goorden

Heb net ook ff gekeken, maar je kunt ze alleen reserveren zeg maar. Ze komen van de zomer. Denk dat ik ze maar een mailtje stuur met de vraag of ze ze in Gronau bij zich hebben !-!

powerkiter

echt helemaal top..  mega gaaf.. die moet ik ook hebben... !-! :P

Meganez

Zien er inderdaad goed uit, maar als het net zo gaat als met de angeleyes van de phase 1 zullen ze rond de zomer van 2007 wel leverbaar zijn..

Reinier Goorden

Jij weet een mens ook flink op te beuren

RB Cartuning

Ze zullen waarschijnlijk wel deze zomer leverbaar zijn en net zoals de angel eyes voor de fase 1 zal ik ook deze als een van de eerste krijgen. Op dit moment zijn ze bezig met de mal, zodra ze leverbaar zijn zal ik hier weer een topic beginnen voor de mensen die een setje willen hebben. Natuurlijk zal ik een mooie aanbieding maken voor de leden.

Groeten,

Robert
RB CArtuning

powerkiter

en is er al weer wat bekend??
over de engel eyes voor de phase 2 !-! :)

xforce

Hallo, ik heb nu de angel eyes gemonteerd,
ze zien er erg strak uit. Alleen heb ik nog 1 probleem.
De stekker was niet gelijk aan de bestaande stekker, vandaar dat ik de draadjes handmatig heb moeten verbinden.

Het resultaat is, dat de ringen op het stadslicht heb aangesloten, maar dat ik geen idee heb, hoe ik deze kan activeren.
Ze branden dus niet.
En verder als ik de lampen aan zet, gaat de dashbord verliching uit, dat is ook vrij bizar. Misschien dat iemand weet hoe dit komt.

xforce

AHh ik ben al wat verder.
Ik heb de bedrading volgens het schema van peterachterop precies zoals hem aangesloten.

Het blijkt dat de circels toch branden.
Alleen deze branden zo zwak, dat je er bijna niets van ziet.

Ik weet niet of deze scherper horen te zijn.

Het enige probleem is dus, dat wanneer ik de lampen op dimlicht of op stadlicht zet, de verlichting binnenin uit gaat.

Ik heb het dus zo

Alle zwarte kabels op de aarde

Wit, Rood, Blauw  aangesloten op de 3 overige contacten van de plus

Het lijkt me dat deze niet verkeerd kunnen zitten, omdat bij het draaien aan de verlichtingsknop, wel steeds de juiste lampen gaan branden.

Bizar

Wanneer ik weer een dag veel tijd over heb, dan zal ik de draden 1 voor 1 aansluiten en testen.
Maar ik wacht nog even de ervaren reacties af.

EhPortal 1.39.5 © 2024, WebDev