Advertenties


Angeleyes deel 4

Gestart door Jan van Heteren, 30 januari 2006, 18:09:45

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 2 gasten bekijken dit topic.

Jeroen

Hoeveel mensen hebben de units eigenlijk speciaal gekocht voor de angel eyes ringen?
En hoeveel omdat ze helder glas hebben?

Persoonlijk vind ik de units zoals op de laatste foto van michel 10 x mooier.
Dit omdat de knipperlichten apart zitten.

Mrtijn

ik eigenlijk voor het hele pakket... De angel eyes, het heldere glas en dat het 1 unit is.Het ziet er wel anders uit als ik had verw8 maar ik vind het op mij kleur toch wel mooi staan.

Wat de unit helemaal afmaakt zijn de booskijkers (2seemegane) en waarschijnlijk het zilvere randje in kleur maar dat moeten we nog heel ff afwachten.

Paul

Citaat van: Michel Cijs op 20 februari 2006, 20:43:43
vanmiddag teruggevonden bij mijn meetingpic's van 4 jaar terug.......

megane met aangepaste espace(?) lamp, voorloper vd angel eyes? ;)



Dit is idd een espace koplamp met xenos verlichting.
Dit zat er erg strak in  met een aangepaste grille van een espace.
Heb dit een paar jaar geleden goed staan bekijken in belgi?.
Volgens mij heb ik die foto nog gemaakt
Laguna 3 estate GT 180 dCi

Clio 3 1.616v Initiale

Meganez

Citaat van: Jeroen op 21 februari 2006, 20:51:04
Hoeveel mensen hebben de units eigenlijk speciaal gekocht voor de angel eyes ringen?
En hoeveel omdat ze helder glas hebben?

Persoonlijk vind ik de units zoals op de laatste foto van michel 10 x mooier.
Dit omdat de knipperlichten apart zitten.

Ik heb ze juist gekocht omdat de knipperlichten in de units vewerkt zitten. Ik denk dat de tweede reden is omdat ze helder zijn en ik kan ook niet ontkennen dat ik het ook gedaan heb om de ringen. Sommige zullen nu denken: "daar heb je weer zo'n tuner die met de trend mee gaat" (de golfjes en honda's achterna) Maar ik vond de ringen bij de BMW al super dik staan en vind het er gewoon goed uit zien (en nee, ik rij nu niet de hele dag met mn stadslicht aan)

Alhoewel er een grijze rand zit die minder mooi is.. stoort het mij niet en vind ik de units nog steeds een echte verbetering.

offtopic: heel veel mensen zeggen xenos verlichting, maar is dat geen goedkoop warenhuis en moet het geen xenon zijn ???

Feskens

Ik heb 1 kapotten koplamp na een ongeluk en ben nu van plan om gelijk angel eyes aan te schaffen, waar kan ik deze (liefst zo goedkoop mogelijk) halen? Ik heb een coupe fase 1. Ik lees nu ook dat er nog gekit moet worden etc???zijn die dingen niet gewoon dicht??? Ik hoor het wel

thnx

mickeynox

Kijk ff bij onze "nieuwe" clubsponsor : http://www.rbcartuning.nl/
Over dat kitten weet ik nix van.......

zonnetje

Heb ze niet gekit en geen last van vocht. Alleen bij het wassen van de auto bij een lage buitentemp komt er een beetje vocht dat gelukkig weer heel snel verdwijnt  ;D

Feskens

ok dan wete ik niet waar ze het in de eerste paginas van dit topic over hebben want daar hebben ze het over kitten  ??? Maar dan nog 1 vraag en denk dat ik het antwoord wle weet maar kom je met die lampen gewoon door de APK? Als dat zo is zet ik mijn originele lampen te koop

Timo Zuiderduin

originele lampen zou ik bewaren! mocht je besluiten om de wagen te verkopen zet je de originele lampen er weer in en doe je de angeleyes in de losse verkoop!

denk dat je voor angeleyes meer geld kan vragen dan voor originele lampen!

Meganez

Dat heb ik ook gedaan, met de verkoop van de auto leveren ze geen cent extra op, los wel..

uiteraard zijn de lampen gewoon goed gekeurd voor op de europese wegen (er zit een E keurmerk op) dus hij komt er gewoon mee door de apk (die van mij is al goed gekeurd met deze lampen)

Feskens

nou ik ben het daar (misschien ben ik eigenwijs) niet helemaal mee eens. Ik ga die angel eyes kopen (uiteraard omdat ze mooier zijn) omdat bij 1 van mijn (originele) koplampen de 2 steuntjes aan de onderzijde zijn afgebroken. Hij zit dus nu met tie-rips (of hoe je het ook schrijft) vast. verder is het lichtbeeld goed, maar uiteraard is het niet zoals het hoort. Echter als ik zon nieuwe lamp koop (met korting omdat me pa bij renault werkt) kost die nog rond de 170euro. Dat is dus duurder (als je het berekend) dan een angel eye lamp (279 euries voor 2 lampen incl knipperlichten). Ik geloof dat het verschil zit in het type lamp, ik heb h1h1 namelijk en er zijn ook h4 versies die goedkoper zijn. Dus ik zou denken dat die originele koplampen ook vrij prijzig zijn echter 1tje is dus een beetje kapot maar met een tie-rip toch goed te monteren want aan de buitenkant zie je niet dat hij kapot is.

Timo Zuiderduin

nieuw zijn ze wel duurder maar je raakt ze niet snel kwijt!
ik loop inmiddels al 1.5 jaar met originele Opel Tigra achterlichten rond te zeulen omdat niemand ze wilt hebben, had ik de lexus versies bewaard dan had ik ze binnen een week kwijt geweest.

maar goed, je moet doen wat in jouw ogen het beste is! en de lampen liggen natuurlijk wel een tijdlang in de weg als je ze wel bewaard.

bumpers etc. zou ik in ieder geval wel bewaren, kan je je bakkie weer standaard verkopen.

Feskens

#72
klopt maar ik ben voorlopig van plan alleen een cupra lip, skirts en een strip achterop de originele bumper te maken en geen nieuwe bumpers ofzo te kopen, vind de lijnen van de coupe gewoon sowieso heel vet dus daar wil ik weinig aan doen om wat kleine dingen na, maar jah als je eenmaal begint...... dingen die ik wil doen zijn cupra lip (gespoten in kleur), racegaas in cupralip,gril en originele bumper) spiegels meespuiten, audio netjes inbouwen, open luchtfilter( heb ik al), sportuitlaat, handgrepen meespuiten, angel eyes en wat interieur dingen. Denk dat ik dan wel even werk heb en dat mijn zuurverdiende centjes dan weer ver op zijn. Maar jah het kan je hobby maar wezen...:)

nog wel 1 vraag. wie o wie heeft een foto van een gele coupe met zowel black als gewone angel eye lichten? wil wel even zine hoe het eruit ziet voor ik ze ga halen:)

Feskens

dan nog een vraag wie weet wat voor lampjes er in die angeleyes zittwn. Zijn dat gewoon standaard lampen en wat kosten deze? Of moet ik diep in de buidel tasten een lampje onverhoopt defect raakt??

2seemegane

het is gewoon H1 wat erin zit en de lampjes worden meegeleverd  :D

EhPortal 1.39.5 © 2024, WebDev