Advertenties


Angeleyes deel 4

Gestart door Jan van Heteren, 30 januari 2006, 18:09:45

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Boy

hoe kan ik dat verhelpen, meneer met de snelle 16 klepper? :q

Paul

Bedrading controleren, en anders effe spanning op de brandende lamp meten.
Laguna 3 estate GT 180 dCi

Clio 3 1.616v Initiale

Boy

hej daar zit iets in, kzal is n keer kieke, dank u  !-!

Paul

Als ut nie lukt, dan kunde ok wel ekkes langskomme|(ik kan ook brabants :q)
Laguna 3 estate GT 180 dCi

Clio 3 1.616v Initiale

Boy

jah mar da hedde nie duk da ge oewen ollinge box vol sch**t, maja das toch krek wak wou, ej houdoe wanne :P

Michel Veltman

ik heb het bij een garage laten doen om het goed te laten doen.. (zitten stelknoppen in de unit..)
- "Never argue with stupid people. They'll drag you down to their level and beat you with experience." ;)
- aka Yonexfreak :)

Decepticon#1

Bedankt voor de reactie Michel!

He, dat is mooi...kan je dat zelf doen of is dat een gruwelijk moeilijk werkje? Er helpt iemand mee die altijd in een garage gewerkt heeft, kan die het zonder hele speciale apparatuur wel doen?

PS: zie je zondag?

Michel Veltman

het is denk ik wel zelf te doen alleen zonder de aparatuur is het volgens mij lastig bepalen wanneer je lampen goed stralen?
denk dat ik er zondag wel bij ben (als je doelt op de rtc meeting..)
- "Never argue with stupid people. They'll drag you down to their level and beat you with experience." ;)
- aka Yonexfreak :)

Decepticon#1

Heu, nog 1 vraagje waar zitten de stelknoppen in de angeleyes-unit  :? (ik ben totaal leek ja...  8)7)

Michel Veltman

ja das goede..ik was aan afrekenen toen monteur de units aan afstellen was dus dat antwoord moet ik je schuldig blijve...
- "Never argue with stupid people. They'll drag you down to their level and beat you with experience." ;)
- aka Yonexfreak :)

peterachterop

Als je goed kijkt zie je in de unit bij elke lamp 2 stelschroeven zitten.

1 voor omhoog omlaag en 1 voor links rechts.

Decepticon#1

Ha, dat is duidelijk. Nu moet het mij zelfs lukken! Nog 1 vraagje  l- Ik lees dat veel van jullie adviseren om de lampen te kitten. Bedoelen jullie dan kitten langs de rand van het glas/chromengedeelte (dus rondom zal ik maar even zeggen)?

Mzzl,

Peter

peterachterop

Ja dat bedoelen we.

Alleen ik heb dat niet gedaan.

Waar je wel even op moet letten is t knipperlicht.
Waar t lampje in gaat, daar zit een rubbertje en deze kan te dun zijn waardoor de lamp niet stevig in de fitting wordt gedraaid.

Een dikker rubber kan ook een vocht probleem voorkomen.

En voor t afstellen van de lamp.
Zet de auto op een vlakke weg. en stel de lamp af in de schemering dan zie je precies hoe de lamp schijnt.


Boy

haha   8)7 ow sorry

goh dat ik daar toch overheen gelezen heb  o-)

EhPortal 1.39.5 © 2024, WebDev