Advertenties


Angeleyes deel 4

Gestart door Jan van Heteren, 30 januari 2006, 18:09:45

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 3 gasten bekijken dit topic.

Greencabrio

Jep je kan ledjes met een hoger vemogen gebruiken alleen moet je dan wel een zwaardere weerstand monteren...

Boy

Citaat van: Niels v Dijk op 25 september 2006, 22:16:53
Er mogen alleen 2 stadslichten branden heb ik gehoord. Dus dat word met de keuring 2 draadjes loshalen
Aansluiten is geen probleem ik heb me oude kabelboompje gebruikt. Dus kan altijd makkelijk mn originele lampen weer terug zetten !-!

jah da denk ik ook niels... mar er zit een E keurmerk op dus eigenijk zou den ze er zo doorheen moeten kunnen komen (er zijn ook wel meer auto's met orgineel angeleyes) ;)

Mrtijn

Dat zeggen meerdere mensen maar toch betekent een E-keurmerk niet gelijk dat het de APK doorkomt.

Boy

#123
hmm tog raar dan :q dus je hebt eigenlijk niks aan een E-keurmerk ;)

>edit< ow wacht.. zit het eigenlijk niet zo:

als je bijvoorbeeld orgineel electrische koplampstellers hebt en die zitten op angeleyes niet dan kom je niet door de keuring, dus als je orgineel geen 4 stadslichten hebt en met angeleyes wel kom je ook niet door de keuring.

dus daarom komt bijvoorbeeld een bmw met angeleyes wel door de keuring omdat die orgineel al 4 stadslichten heeft.....  8)7


Kan da?

Boy

o, jah ok alleen met xenon, maja was maar een voorbeeldje ;)

Mrtijn

Het is allemaal maar een beetje gezeur. Maarja je doet erniets aan.

robbertmegane

ik lees hier dat een aantal mensen niet door de apk keuring komen met dubbelstadslicht(de ringen)

was bij mij geen probleem, kreeg nog een rdw steekproef ook was geen probleem 8)

RaymondTroost

Ik kan je ook nog iets vertellen.. Maar dan over de achterlichten.. Bij de Calaifornia Lexus achterlichten, die ik dus heb.. Branden aan 1 kan ook 2 lampen.. Nou is de afstand te groot tussen de 2 lampen om het ze zien als 1 8)7 Teminste was vorig jaar zo.. zijn mijn keurmeester.. toen ook draadje ff losgemaakt.. Volgende week moet die weer ben benieuwd of het weer zo is..

renault meganefreak467

Ik heb een megane coupe ph1    en ik heb angel eyes liggen    maar de bedrading van de lampen kloppen niet met de bedrading van mijn auto






wie weet hoe ik ze aanmoet sluiten
zwarte megane coupe ph1

Dirk Kuipers

Ik zie geen afbeeldingen maar alleen kruisjes.

Mrtijn

In het Angel Eyes deel 3 topic staat het op de 2de pagina een beetje uitgelegt.

2seemegane

door knippen en op je draden van je auto aansluiten met kroonsteentjes heb ik ook gedaan

en ze doen het nog steeds heb ze gekocht met de eerste serie ongeveer een half jaar geleden  !-!

Reinier Goorden

Het gevaar van kroonsteentjes is dat ze vaak gaan roesten. Y Waarschijnlijk ga je er van de winter problemen mee krijgen.

peterachterop

Neeeeeee geen kroonsteentjes.

Haal de originele stekker incl kabels los van je originele lamp.

Zo heb je een waterdichte verbinding en kun je ze gewoon doorsolderen en voorzien van een krimpkousje.

marcellino

heej mensen!!
Ik wil graag ook angeleyes monteren op mn auto maar ik twijfel of ik de zwarte of de chrome zal nemen?
Heb zelf een zwarte coupe. Heeft iemand van hier toevallig een zwarte coupe met chrome angeleyes?
of zwart met zwart? wil het beide graag zien heb dit topic en veel project pagina's gecheckt maar kom niet egt verder? wie helpt??

EhPortal 1.39.5 © 2024, WebDev