Advertenties


bestuurders stoel rug leuning niet goed vast

Gestart door hhi, 28 januari 2006, 17:49:48

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 3 gasten bekijken dit topic.

hhi

bij mijn coupe zit er spelling op de rug leuning van de bestuurders stoel
als je tegen de leuning aan gat zitten beweegt de leuning er zit een centiemeter of 5 spelling op.
weet iemand waar aan dit kan liggen en hoe het op te lossen is.
misschien en palletje los of eeb veer denk ik zo

ik hoor het graag

ronaldm

jah dat heb ik ook, als ik instap en met mn rug tegen de leuning ga zakt ie nog zo'n 2 tot 3 cm naar achteren ::)

op zich heb ik er nie veel last van, maar t zal zo wel niet horen denk ik ???

EbOoZ

Ik heb het ook in mn cabrio... alleen iets minder cm geloof ik. Is het niet een Renault iets? ;D

hhi

dat is dus ook wat ik heb
weet iemand hoe je dit kunt verhelpen

wouter arnouts

ik heb het ook maar dan bij alletwee de stoelen  ;D

EbOoZ

Het zal dus wel een standaard iets zijn ofzo ;D

bas1984


geomjoo

heej mensen ik heb dat dus ook gehad. De oplossing is heeeeeeeel makkelijk. De hendel om je rugleuning naar voren te klappen om passagiers op de achterbank in de auto te laten moet helemaal naar onderen geklikt worden. Dan zit de leuning vast.
Om de leuning naar voeren te klappen moet je de hendel toch naar boven trekken, duw deze gewoon naar onder dan zit de leuning vast.
Succes

wouter arnouts


ronaldm


Wouter

hmm ik ben benieuwd, ik zal het zo ff proberen. Ik ben er zelfs in de garantie periode mee terug gegaan naar de dealer. D8 ff dat het wat minder was maar het is nooit weggeweest. En op een gegeven moment wen je er ook aan en stel je de rugleuning wat rechterop af! (hij zakt dan tog weer naar benee).
Renault 19 1.8s --> Renault Megane Coupe 2.0 16v --> Renault Megane II Grand Tour 2.0 16v Tech line --> Renault Megane III Estate Tce 180 Privilege

wouter arnouts

ik heb het geprobeerd maar het werkt niet naja helaas ;)

geomjoo

werkt het niet?? Raar....bij mij werkt het perfect. Misschien is er wat mis in het mechanisme...

wouter arnouts

tja weet ook niet we zullen maar denken dat het zo moet  :angel: O0

Wouter

bij mij werkt het ook niet, maar ik ben er na 2,5 jr. wel aan gewend ;)
Renault 19 1.8s --> Renault Megane Coupe 2.0 16v --> Renault Megane II Grand Tour 2.0 16v Tech line --> Renault Megane III Estate Tce 180 Privilege

EhPortal 1.39.5 © 2024, WebDev