Advertenties

Side-skirts erop monteren of ??n geheel van maken?

Gestart door Ververs, 25 januari 2006, 18:28:16

Vorige topic - Volgende topic

Ververs

Hoi,

Ik ben van plan Rosso side-skirts van S&K tuning te kopen. Bij het monteren kan ik kiezen tussen erop monteren of in ??n geheel monteren. Dwz op de auto monteren of helemaal een geheel maken met de carosserie. Het verschil tussen dit monteren is 200 euro, mijn vraag is dus of er veel verschil te zien is bij het "erop" monteren of "??n geheel" en of er mischien ook mensen zijn die hier pics van hebben.

bas1984

zeker is er een verschil....

als je het met je carroserie gelijk laat maken zie je dus geen naden meer.....

terwijl je dat wel ziet als je ze erop monteert....

en vind 200 euro niet veel geld ervoor hoor......

Dennis Postma

Het optische verschil is dus gewoon dat de naat weg gewerkt is. Zelf heb ik ze er gewoon opgemonteerd:

Dus er op.

En strak ?::)

Timo Zuiderduin

en zo zien de rosso skirts eruit als ze gewoon gemonteerd zijn!!

voordeel is dat als je er ooit eens schade aan hebt dat je ze zonder al teveel moeite kan vervangen.

Stefan

voor 200 euri zou ik ze dan meteen helemaal strak laten maken persoonlijk
***VERKOCHT***VERKOCHT***
Megane III 2.0TCe-180 Privilege (kleur Rouge Dyna)

Dennis Postma

tja dan ben je idd gek als je het niet doet, als je die 200 toch ter beschikking hebt  ::)

Ververs

Ok, ik ben overtuigd, die 200 euro meer of minder maakt dan ook niet uit he  ;D

Stefan

stel dat je later denkt zo van, ik vindt het toch mooier dan ben je gelijk het dubbele kwijt.
Dus idd beter nu meteen laten doen dan maar
***VERKOCHT***VERKOCHT***
Megane III 2.0TCe-180 Privilege (kleur Rouge Dyna)

Bartjuhh

Het heeft beiden zo z'n voor en nadelen, ik vind ze opgemonteerd ook mooi staan hoor!  O0 Maar als je de 200 eu hebt, zou ik zeggen doen! :D

Joost-cabrio

maare stel dat je later zegt ik wil hem weer in de orginele staat brengen , en je hebt ze strak gemaakt is dat dan nog zonder beschadigingen mogelijk ???

wess

Niels Nederlof

Ik zou het niet doen, de kans dat het niet fatsoenlijk gebeurt voor 200 euro is erg groot. Je zit dadelijk met een scheur op de naad tussen skirt en carosserie. Dan heb ik toch liever een skirt die gewoon super netjes gemonteerd is, maar niet ingewerkt.
" die richtig gute Autofahrer haben die Fliegen auf den Seitenscheiben" Walter Rörhl

Joost-cabrio

mee eens Niels,
en jij weet ook dat je een orginele auto soms beter kunt verkopen/inruilen als een uitgebouwde en daarbij blijf ik dat ik hem misshcien ooit nog orgineel wil terug kunnen bouwen  :-\
maar goed natuurlijk is alles strak en weg gewerkt natuurlijk wel super mooi  :laugh:

wess

scheuren gaat echt niet gebeuren. als je het goed laat doen. en dat betwijfel ik voor 200,- euro

EhPortal 1.39.5 © 2024, WebDev