Advertenties


Krassen op mijn auto door vandalisme.

Gestart door steven, 25 januari 2006, 13:34:26

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 2 gasten bekijken dit topic.

steven

Beste megane rijders.

Vanmiddag mijn auto gewassen,zie tot mijn grote schrik een paar grote krassen over de gehele zijkant van de auto.

Nu had ik al gekeken op de site van de waarborgfonds,maar daar staat dat ze niet uitkeren bij vandalisme.
Maar mijn auto is wel all risk verzekerd maar dan ga ik er ook zwaar op achteruit.

Weet iemand waar ik de schade kan kleemen.
Zonder dat het mij iets kost.

Groeten Steven.

Meganez

Citaat van: steven op 25 januari 2006, 13:34:26
Weet iemand waar ik de schade kan kleemen.
Zonder dat het mij iets kost.

Ik denk dat het je nooit wat kost als je je schade "claimed"  :)

Maar buiten dat keren verzekeringsmaatschappijen soms ook niet eens uit bij schade door vandalisme en natuurschade ondanks de volledige casco. Denk toch dat je dan de pineut bent omdat een stelletje &%$* piep asociale niks beter te doen hadden.

ids

Weet het niet zeker! zijn er meer hier die schade hebben gehad door vandalisme en volgens mij hebben die wel eea vergoed gekregen! ff afwachten dus op de volgende reacties!

ids

na ff gezocht te hebben was het Ferdi? :D

http://www.meganecoupe.nl/rmcforum/index.php?topic=73.15? ?lees het bovenste bericht maar is!

Maar of hij het vergoed heeft gekregen weet ik niet precies....

Erik van der Velde

Waarborgfons hoef je niet op te rekenen voor dit soort dingen.

Ferdi

klopt bij mij hebben ze ook een keer met de sleutel er langs af gegaan, ben all-risk verzekerd, maar had het geluk dat het bij mij de eerste schademelding was. dus krijg ik het uitgekeerd, zonder dat er iets van mijn no-claim afging... maar het is een keuze die je moet maken, stel, dat je de volgende keer wat meer schade hebt, gaat het je wel duitjes kosten... aangezien ik daar niet vanuit ben gegaan, heb ik het laten herstellen... op kosten van de verzekering.

verder zou ik ff aangifte doen bij de politie, triest dat er nog zo'n mensjes op straat rondlopen  >:(

petit

ik heb het nu ook al, 2 weken geleden iemand met een bagagekar langs me auto gegaan op me werk (werk bij een hotel) en het staat helaas niet op camera. en deze week de krantenjongen erlangs gegaan met zijn fiets. die vandaag eens goed aangesproken is, en hij gaf het gelukkig direct toe.

Gelukkig wordt de laatste schade vergoed door de krant, dus gelijk hun maar ff naaien en die andere schade ook laten herstellen

steven

Zo vanmiddag naar de naar de schade bedrijf geweest.

Intotaal ?1600 schade de krassen zitten rondom mijn auto, en tot op het witte toe.
(Ze zijn gewoon hartstikken jaloers,was het antwoord van de schadereprateur.
De steletje*$#g
Van de verzekering ga ik er ?450 op achteruit.

Wel 1 voordeel zo ben ik straks wel van de steenslag af. :P

Groeten Steven

Vinne

Gelijk helemaal laten spuiten in een geinig kleurtje zou ik zeggen!

steven

@ vinne

Waarom ik dat niet doe is eigelijk:

De kleur van de megane is donker grijs en die kleur zie je maar zelden bij een coupe.

En ik vind het een hele mooie kleur,Maar als hij geel of blauw was geweest had ik daar ook aan zitten denken.

Groet Steven.

Sjors

Je word er helemaal ziek van!

bij mij hebben ze vrijdag nacht ook een kras op me motorkap gezet! morgen ff de gele stift ophalen bij de dealer en dan ff aan de slag met commandant!

Van alle auto's op een rij ( 8 stuks) hebben ze alleen mij te pakken gehad. maar ik zie het zo, als me vakantiegeld er is gewoon spuiten en wellicht gelijk booskijkers eraan lassen :D

Maar het blijft ### maar dat is de tijd waarin we leven !
Monte Carlo!! aan de Maas!!

Henry

Ik heb gister helaas ook schade opgelopen.
Had mijn auto zonder schade geparkeerd om het parkeerterrein voor mijn werk
en toen ik savonds afgewerkt was ....een rechterspiegel op half elf...en boven mijn voorwiel een vette kras met over de gehele lengte van de kras een deuk.

Helaas zat er geen briefje bij van Sorry ..ik was het..
dus helaas

Ga morgenvroeg maar aangifte doen bij de plaatselijke politie..en meteen een paar ooggetuigen de nodige formulieren in laten vullen..
Hopelijk dat het waarborgfonds hier wel iets aan doet.. :-\

EhPortal 1.39.5 © 2024, WebDev