Advertenties


Rammelen stuur?

Gestart door bennievandooren, 19 januari 2006, 09:40:55

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

bennievandooren

Hey, als ik door een (hobbelige) bocht stuur rammelt er iets in mijn stuur?! Iemand een idee wat dit kan zijn want tis zwaar irritant!! En nog een ding, mijn auto schokte als ie stationair bij de stoplichten stil stond, nu heeft ie een grote beurt gehad en nu is het nog minimaal, wat zou dit nog kunnen zijn?

Greetz Bennie

Stefan

dat schokken is de stappenmotor volgens mij....
***VERKOCHT***VERKOCHT***
Megane III 2.0TCe-180 Privilege (kleur Rouge Dyna)

geomjoo

dat schokken is denk ik ook de stappenmotor, dit is een bekend kwaaltje bij renault. Heb t ook gehad bij m'n vorige auto (clio). Kijk eens bij de faq daar staat hoe je deze schoon moet maken. Succes

JvE

stappenmotor leidt meestal tot afslaan (en dan bedoel ik niet links of rechts :))
een scheur in de slang van de mapsensor kan ook de oorzaak zijn van het schokken.
Ook dit is mbv de FAQ eenvoudig te traceren en op te lossen.

Het rammelen in het stuur, kan dat de sensor van de claxon zijn? 

Stefan

***VERKOCHT***VERKOCHT***
Megane III 2.0TCe-180 Privilege (kleur Rouge Dyna)

bennievandooren

Met het rammelen van het stuur bedoel ik meer dieper, dus volgens mij echt onderin het stuurkolom ofzo? Wat is een stappen motor en als het dit is is dit makkelijk te maken?!

Stefan

Bennie,
voor het hele stappenmotor verhaal zie de FAQ!!!
Er zijn al heel veel topics geweest over dit onderwerp, dus als je de zoekfunctie gebruikt kom je ook een hoop tegen :D
***VERKOCHT***VERKOCHT***
Megane III 2.0TCe-180 Privilege (kleur Rouge Dyna)

bennievandooren

Ok, gevonden,  maar over het stuur kan ik niks vinden, iemand toch een idee? Het lijkt wel 20 cm onder m'n stuur te zitten ofzo?

Citaat van: Stefan op 20 januari 2006, 12:05:26
Bennie,
voor het hele stappenmotor verhaal zie de FAQ!!!
Er zijn al heel veel topics geweest over dit onderwerp, dus als je de zoekfunctie gebruikt kom je ook een hoop tegen :D

EhPortal 1.39.5 © 2024, WebDev