Advertenties


vragen over ph2 units op de ph1

Gestart door berry_p, 23 oktober 2004, 15:56:46

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 2 gasten bekijken dit topic.

berry_p

Hoi.

Ik heb nieuwe achterlichten binnen, alleen zijn deze eigenlijk bedoeld voor de ph2.
Nou is het wel mogelijk om deze op de ph1 aan te sluiten, maar een aansluit schema is natuurlijk makkelijker? ;)
Bestaat zo'n aansluit schema? of weet iemand die het al eens gedaan heeft welke draden waar komen?

En dan nog een vraag.
Ik heb het electronische gedeelte nog nodig bij die units (waar de lampen zelf inzitten dus).
Kan je die gewoon los verkrijgen bij de dealer, en moet ik er dan ook een stekkertje bij hebben, of is deze identiek aan de ph1 stekker?

Jan van Heteren

de stekkers zijn in iedergeval hetzelfde
aansluitschema heb ik niet , ik heb alles gewoon doorgemeten en er dus een 2de stekker bij aangesloten
voor het elektronische gedeelte zou ik naar de sloop gaan maar denk dat de dealer ze ook wel heeft
Meganomaniac

berry_p

ik ben op de sloop geweest, en daar moest ik perse de gehele unit kopen.
maandag ga ik even langs de dealer.

berry_p

jan, heb jij een tip voor een grote sloperij, die dat elektronische gedeelte ook los verkoopt?
ik ben al bij verscheidene sloperijen geweest, alleen die verkopen alleen de hele unit.
zelfs bij de dealer ben ik verplicht om de gehele unit te kopen.

Bob

Probeer van den Tol eens in Oud Beijerland....erg relaxede mensen daar  :D

ppveenstra

Citaat van: berry_p op  2 november 2004, 19:29:39
jan, heb jij een tip voor een grote sloperij, die dat elektronische gedeelte ook los verkoopt?
ik ben al bij verscheidene sloperijen geweest, alleen die verkopen alleen de hele unit.
zelfs bij de dealer ben ik verplicht om de gehele unit te kopen.

Renault slooperij in oudehaske (friesland), komen wekelijk meganes binnen, met en zonder leer, sta al enige tijd in de wachtlijst voor een lederen interieur :D

Laatste keer dat ik er was stonden der al snel 50 megane coupe's total loss (raar gezicht btw!)

wess


berry_p

Citaat van: ppveenstra op  3 november 2004, 12:27:16
Renault slooperij in oudehaske (friesland), komen wekelijk meganes binnen, met en zonder leer, sta al enige tijd in de wachtlijst voor een lederen interieur :D

Laatste keer dat ik er was stonden der al snel 50 megane coupe's total loss (raar gezicht btw!)

ben er vandaag geweest en hij had ze idd.
wel even 340 km voor moeten rijden, maar dan heb je ook wat ;)
het is inderdaad een grote sloperij, ik snap niet waarom er zoiets niet hier in de buurt zit.
volgens mij loopt zo'n sloperij altijd wel.

Marco K

Citaat van: berry_p op 20 november 2004, 13:58:49
Citaat van: ppveenstra op  3 november 2004, 12:27:16
Renault slooperij in oudehaske (friesland), komen wekelijk meganes binnen, met en zonder leer, sta al enige tijd in de wachtlijst voor een lederen interieur :D

ben er vandaag geweest en hij had ze idd.

Wat bedoel je met 'Hij had ze idd'? Een hele hoop M?ganes of een paar lederen interieurs?

berry_p

volgens mij hadden we het over fittingstrips.
die had ie dus.  ;)

hij had wel enkele coupe's staan, ik heb niet alles gezien, maar er waren in iedergeval genoeg renaults.

ThE-BaKeR

Als iemand nog schema's zoekt voor de Megane Coup?; ik heb ze weten te bemachtigen. Mocht iemand belang hebben, moet diegene mij maar even een mailtje ofzo sturen...

Patrick

Hallo,

Ik las dat iemand de electrische schema's van de renault megane coupe 1.6e had.
Ik zou deze zeer graag willen hebben i.v.m. problemen van mijn kachel en radio.
Zouden jullie deze willen mailen naar nootenboom99@hotmail.com.

Alvast bedankt.
Patrick...

ThE-BaKeR

Hallo Patrick!

Ik was degene met de schema's en ik heb ze nog steeds. Ik zal ze je an het eind van de middag, of uiterlijk vanavond toesturen per email. Dan moet je er wel uitkomen.  :D

EhPortal 1.39.5 © 2024, WebDev